|
|
|
|---|---|
|
Jag saknar min 750i -91 fruktansvärt mycket. Är ändå mycket nöjd med min E34 M5, men tänkte kanske lite längre fram skaffa en till E32 750 också. Man åker så underbart bra i dem. Nu till min fråga, har glömt bort lite, men det är väl från årsmodell 1989 och uppåt som det är hårdare avgaskrav? Vore fint att hitta en lång-version eftersom jag hade en kortversion förut. //Schnitzer | |
|
Stämmer. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Tack! //Schnitzer |
|
|
Börjar det bli trångt i M5àn?. Är det en 88á man vill ha alltså för att slippa HC-katarr fram i April. Zaharald |
|
|
zaharald: Nejdå, men 750 är sköna att åka i. Saknar min gamla pärla! //Schnitzer |
|
|
förstår det, jag har min 7á som vinterbil för första gången. Funkar kanon. Zaharald |
|
|
Schnitzer, en bil för dig, lite sunkig kanske, men du har väl tummen på rätt ställe! Länk Min: Länk Erik** ///Tänk först, meka sen... |
|
|
Erik G: Å fyy! Nej, den pärlan hör hemma på skroten om det inte är en av alla Blockets oseriösa oäkta annonser. //Schnitzer |
|
|
Överdrivet billig säger väl allt! //Schnitzer |
|
| Är det inte från och med -88 dem hårdare kraven kom? Eller klarar man sej med en -88? | |
| på 88:orna mäter dom bara co:n. på 89 och upp är det lite fler tråkigheter med på pappret!:) | |
| Mycket därför jag ville ha en 88á. Men den jag nu har, har aldrig haft höga värden enl besiktningsbladen. Riktigt skönt. | |
|
Hej hupp JAG har en 88:a till salu här he he RING mig vid intresse hm .......... reklam lr??????????????? Zalmondorro |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.