|
|
|
|---|---|
|
Fick en 2:a för att mina sidoblinkers inte fungerade. Tänkte att det är väl bara att sätta dit en ny lampa... Tar bort glaset och ser till min förvåning bara ett hål. (rostfritt åtminstånde). Kan tipsa alla som frågat hur man lossar glaset: tryck glaset framåt och dra rakt ut. Har letat lite på forumet, men inte hittat något vettigt angående kablaget till sidoblinkersen. Därav lite frågor...: 1. Var kommer jag in i utrymmet där kablaget ska vara ? 2. Om inte kablaget finns där vad ska inhandlas och hur krångligt är det att dra kablarna själv ?? 3. Om jag ska göra det själv, är det någon som kan ge en bra förklaring hur jag kopplar ? /E39 med 2 2:or | |
|
Förmodligen har tidigare ägare råkat "tappa ner" kabeln, lys in i hålet med en ficklampa och försök få tag i det. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Kanske kan underlätta om Du lossar innerskärmen. På E34:an når man iaf kablaget lättare så. Är endast några skruvar i hjulhuset. Freddan |
|
|
ser aldrig ut som det suttit något i hålet, borde väl vara något litet märke i så fall. Mycket irriterande att bilen klarat 2 besiktningar i Sverige innan jag gjorde min... Man börjar ju undra angående bedömningsnivån på olika SBP. Undra hur mycket felaktiga 2:or folk runt om i sverige får ??alla verkstäder är väl inte riktiga ärliga och säger till att de inte hittar det påstådda felet = onödiga utgifter... |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det har inte levererats E39or utan sidoblinkers från BMW så du lär nog hittat kablaget innanför. ///MVH Hasso Länk |
| ..det låter lovande, bara att börja fiska efter kabel i hålet då... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.