AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
1.994

spionbilder nya X5

Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Länk

fattar inte hur den kan göras 7-sitsig, måste bli bra trångt.Rätt lik X3:an.
/A
JoProPro-medlem
2.290
Johan (AutoPower)
2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport
2007 BMW 335i cabriolet
Intressant! men den såg inte så jättebra ut direkt. nu dröjer det säkert två år till innan den kommer ut, men grundformen såg mindre aggresiv ut än X5. Just det kaxiga utseendet är X5:ans största tillgång, och om det försvinner så vore det tråkigt. jag tänkte mest på bakre delen av taklinjen och rundningen på motorhuven, som ser mesiga ut jämfört med dagens X5. Men nu hängde det massor med maskering på bilen, så jag hoppas det ser bättre ut på de spionbilder som kommer om ett år.

mvh Joha
Visa användare
1.024
Alf_VON_Sil
BMW X4 20d
Jeep Wrangler YJ
"Skogsbesten"
Bilen ser ledsen ut? Bilar ska vara arga inte söta, ledsna eller skrämda ut.

Ju mer förbannad ju bättre!

mvh
Kristian
ne nu får det vara nog...nu får dem fan börja göra snygga bilar igen...den nuvarande z5 är ju en av dem mest lyckade bmw designen enligt mig..kolla bara på vecken på sifan så snygg gjort.
x5 ska det stå och inte sifan utan sidan :)
De där bilderna är ju fullkomligt värdelösa.
Ger väl lika mycket rättvisa som de första spionbilderna på E60 gjorde.

/// Olof

- Überlegenheit aus Bayern -

Länk
Precis, de där bilderna var ruttna!

Förmodligen kommer produktionsmodellen, precis som alla andra modeller, få "njurar". =)

Sen påminner "bulligheten" om en Hyundai SantaFe...
Tyckte den verkade lägre?...

// Jim Profit
Som sagt, BMW börjar kopiera Hyundai Santa Fe?

Urk.
/Micke
asful! vad är det som händer med design teamet? X3 är den fulaste BMW hittils och nya X5 verkar kunna slå den på den punkten...

(detta kommer från en Bangle diggare som älskar nya 7er och 6er - kanske inte lika impad av nya 5er, den är för försiktig i desigspråket men gillar den ändå)

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

Aj då....de va inte bra..

/Lazze
Länk

kan man itne ta in nån italiensk designer
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
k1mzo:
På min arbetsplats är vi runt 120 pers.(drygt hälften är tjejer och under 30 bast) De flesta har ingen koll på Bangle-BMW, men många har ett visst bilintresse. Och nästan alla som jag diskuterar med tycker att nya BMW är skitsnygga! Kanske BMW försöker att fånga en ny publik! Har du tänkt på det?
/A
ma
37
marcogwa
X5 3.0iA -04
Tycker 7-serie, X3, Z4, 1 serie och nya 3 serie är riktigt snygga! Nya X5 verkar också bli riktigt bra!
z4 och femman är riktigt snygga...7:an kan bli fin me fina fäljar sänking och så och det gäller även 1:an... men x3;an är inte riktigt en bmw i formen....en bmw ska vara snyg och inredningen ska vara trång men x3 är tvärtom...
oooh... bottenapp. Hoppas de bilderna är missvisande... och den FÅR INTE INTE INTE se så där ledsen ut.. tristaste som finns.
/R
Ic
424
Icket
E61 530iA Touring -05 Carbonsvart //M
ser plastig ut? kanske beror på bilderna men.. den ser inge vidare ut :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.