|
|
|
|---|---|
|
Måste dela med mig vad jag bevittnade härom dagen. Jag var på väg till Växsjö och svängde in på en Shell mack för att tanka. Det första jag ser är två kraftigt maskerade BMW coupe (säkerligen nya 4 serien). Attans att jag har glömt kameran hemma var det första jag tänkte. Jag vevade ner rutan på min Audi 100 och försökte försiktigt smyga förbi den ena coupen som hade dörren öppen, utan att föraren som stod 10m ifrån o chattde med den andra föraren skulle märka något. Jag han presis glida förbi o ta mig en ytterst snabb tiuit in i bilen, innan en svärande tysk kom springades mot bilen o smällde igen dörren. 'Nice cars* sa jag o log. Sedan fortsatte jag o min Audi Växsjöturen. Men som sagt....hade ju verkligen varit kul med lite spionbilder på detta! Någon som vet vad tidningar betalar för bilder som dessa? The Seven Series...Cause I ride with pride! | |
|
Haha va coolt! Svärande tysk... Haha! Vad förväntar dom sig egentligen... K1zmo nya 3 serien coupé ska väl heta 4 serien, läste det nånstans.. Fler kurvor åt folket! |
|
|
Som där stod - 'säkerligen nya 4-serien' menade jag... The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.