|
|
|
|---|---|
nsumar |
Fick ett brev från Tenant att de ska höja försäkringarna på redan importerade bilar!!!. Har ni andra ochså fått liknande brev? |
|
Tenant verkar inte vara kloka. Prövad en offert från dem: Skulle betala 12000kr i HALVÅRET!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja jävlar va de måste ha lite kunder, det är 3000kr mer än vad jag betalar idag för ett helt år!!! *BAWORAK* |
|
| Jag betalar 7000 helår helförsäkring för vår 528 (Stockholm/Järfälla). Dom har välidigt stora skillnader på svensksålt och importerat. | |
|
Ja och? *BAWORAK* |
|
nsumar |
nä det tycker jag inte! jag betalar ca 7.700 för en 98 540, full bonus och allt, så så illa är det inte, Trygg -hansa var +800. Men att impotbilar är mer inblandade i olyckor är deras svar till en höjning. borde inte autopower med så många BMW ägare försöka fixa ett avtal, det borde vara minst 2000 kunder här eller? |
hw |
Importerade just en 530. Försäkrade bilen hos Salus Ansvar. Premien blev 9500 för helförsäkring (1000 mil per år). Fick dessutom med en tilläggsförsäkring som har 0 i självrisk på p-skador eller om någon drar en nyckel utmed sidan el.dyl |
redneck |
Prova motormännens försäkring. Jag är årsmodell 1973 och bor i en liten stad vid Mälaren och betalar ca 5500kr/år helf 1000mil. Bmw 530 touring -94 imp -96 |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.