|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
okay.. jo anledningen till Alu-look på listerna finne en bra förklaring på varför det blev som det blev.. Ville ha kvar träsliterna igentligen, men allihop av dom var matta repiga och spruckna och har inte orken att ställa mig på skroten och pilla loss dessa lister i detta skit väder. det är Enda anledningen till dessa lister.. Ska kolla din sida PJ. MVH Fredde.. Min Bil: Länk |
|
|
Jag har också det där förbaskade hönsnätet i grillen...Var dock en nödlösning när ett stenskott hade kapat två flänsar i ena njuren. Sen dess har det fått sitta där. Det är ändå ganska så diskret när det är svart... Länk |
|
|
Fälgarna ok, resten ,,,nja? Ädla fiskar simmar motströms! Zaharald |
|
|
Ny bild igen, har idag monterat Angeleyes på beemern,, blev mer än nöjdd :) halvdassigt kort men dedt får duga. Länk MVH Fredde.. Min Bil: Länk |
|
|
snyggt:) hur löste du det med strömen on/off på dom? moterat extra brytare i bilen eller? hmm, jag kopplade in mej på dimljusen... //Danne |
|
|
jag kopplade ur Parkeringsljuset och kopplade Angeleysen på den kabeln istället.. Funkar kalas, iom att Angeleysen fungerar som parkeringsljus. MVH Fredde.. Min Bil: Länk |
|
|
hehe smart:) jag kör alltid med dimljus så kopplade in den där.. nackdelen är att dom yttre syns såligt... //Danne |
|
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
Monterade du tebax tärningarna samtidigt som "angeleyesen"? ;) |
|
Dom är på G ut ur bilen ;) min grabb vill inte att jag hivar ur dom :) men ur ska dom. MVH Fredde.. Min Bil: Länk |
|
|
Mr.Nullzwei: Tänkte också på det :) //Schnitzer |
|
|
Jacobsson: Ge dem till grabben din om de betyder så mycket för honom! Då har han till sin bil sedan som förhoppningsvis inte är en BMW :) *skämt* //Schnitzer |
|
|
Jag tycker speglarna var riktigt schyssta. Så ska det se ut. Fälgarna är topp. |
|
|
Min grabb har idag fått mina tärningar så nu får beemern leva utan :) MVH Fredde.. Min Bil: Länk |
|
|
Varför är din bil blå baktill? ser ju synnerligen märkligt ut. Min kärra Länk |
|
|
Det är ju en smaksak förståss!. Alla får göra på sitt sätt, å då tycker jag att eftermonterade "angel-eys" på en modell som inte "ska" ha det blir äckligare än grannens julgrans-ljus-slingor. jag tycker det ser skitfult ut, föredrar tärningarna i så fall. ( om jag måste ha nåt av det). Jämför en E32 med "fel" angel-eyes med en nyare modell som har det original. fult jämfört med snyggt. Tycker dessutom att det är skitfult med dom "tuffingar" som åker runt med tända dimljus mitt på dan,, Fast jag är ju en avart som tycker att E32 är snyggast sänkt med feta hjul och inte så mycket mer. Fel bil att styla. Ska man leka styling är det bättre att skaffa en Bmw som väger 1 ton. mindre. Passar sig bättre.! Ädla fiskar simmar motströms! Zaharald |
|
|
zaharald: Håller med dig! En sänkning och fälgar gör susen! Man kan gärna trimma lite också, för det syns ju inte ut. Det är alla fall hur jag tycker. //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.