AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
992

pålitligt reperationsställe i skåne

Wiman
Är det någon som känner till ett bra ställe att lämna in sin BMW på.
Wiman
Jag hade tänkt lämna den till Jarl i Helsingborg men är det någon annan som känner till något.
Länk

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Jarls är bra...

Men jag litar mer på en kille som heter Tobias på Need For Speed. Han är väldigt duktig på BMW.

Sen finns alltid Åke Perssons bilverkstad i Löderup som är riktigt duktig och billig. En gammal BMW mek som startat eget i garaget bakom huset. Liten bit att köra men han brukar ta halva priset nästan.

4 Cylindrar är 2 för lite!
Håller med Mugge. Tobbe (Torbjörn, inte Tobias :)) på Need For Speed har mitt fulla förtroende vad det gäller reparationer och service. Han är nog den mekaniker jag litar mest på, alla kategorier. www.nfs.nu

Åke Persson i Valleberga har jag via vänner och bekanta fått ett mycket gott intryck av, men det är som sagt en bra bit att hajka.

Mikael Olsson som driver Motron i staffanstorp är en fd STCC/Autoropa-mekaniker som nu har en liten BMW-verkstad. Mycket nöjd med hans tjänster och priser, men ibland kan det vara svårt att få tid där. www.motron.se

Mvh,
Kalle
_____
525an: Länk
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Givetvis... Torbjörn... det visste jag ju... tack Kalle!

4 Cylindrar är 2 för lite!
håller med föregående skribenter.... även om det är en bit att köra för er som bor längre västerut än min hemstad Ystad, så är det väl värt att köra till Åke i Valleberga... har lämnat både 540:n, 525:an och min nuvarande Alpina hos honom och är supernöjd varje gång....

Alpina rules!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.