|
|
|
|---|---|
|
Hur gör jag med Vanos och kamkedja? Länk www.reptil.nu | |
|
Hmm!! Vågar man svara på denna tråd eller ???? Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
Öööhhh.. ?! Det e väl klart, eller har jag missat nåt? Är det förbjudet att lyfta toppen på en s50? ;-) Länk www.reptil.nu |
|
|
Hehe... nog har du missat någe allt.. ;) Det var lite smått livar här i går... dom inläggen har blivit borttagna nu. Estorilmongo svarade iaf. utförligt på din fråga... Han kanske skriver igen, annars får du fråga honnom via mail. Han och en av killarna på PPF rök i hop lite lätt... Men den här gången tror jag inte det var illa menat från kimmen, det var nog mer ett missförstånd... Jag bara garvade när jag läste det det... Hehe... Det är ju så komiskt att se att det alltid är samma personer som inte klarar att hålla sams... Även om det inte var Bäckis och Kimmen den här gången.. ;) Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
Aha fattar! Hade mail om att det va typ 5 svar, men kom hit och det var bara ett... :-( Jag skulla gärna vilja ha ett nytt svar, missade det andra. Maila gärna om ni inte vill skriva här! Länk www.reptil.nu |
|
|
Ja dalmasarna e lite känsliga ;) |
|
|
Ja nu känner jag ju inte till historien bak "grälen", men nåt vidare kundfrieri e de ju inte från ppf´s sida om ni frågar mig !! Driver man rörelse på den nivån så får man nog lära sig att svälja ett å annat, oavsett om det är illa menat eller ej!! Mvh Christer "Den som har mest grejer när han dör vinner!!!" |
|
|
Ajajaj det var ju synd då jag gärna hade sett kimmo:s svar jag med. Konstigt att det ska bli så ibland. Ligger lite i det du säger Krokodilen.. |
|
| Det var bara lite personligt mellan oss. Ingen fara grabbar:) | |
| Jag vill med veta om att lyfta toppen! | |
|
Maila kimmo. Han skrev utförligt hur man gjorde här. Men inlägget är raderat nu.. Vi har aldrig monterat tillbaks vanosen på en S-50. Utan skrotat den jämt. Mvh Andreas |
|
| Jag ska själv lyfta på toppen i vinter! Vanos eller inte? vad är bäst? ska ha en bus bil och bruks bil. men lite mer hk till! | |
|
Alla har tagit bort vanosen när dom monterat eftermarknadssprut. Men nu kommer Autronic SM4 som ska vara kompatibelt att styra vanos. Så varför inte prova! Mvh Andreas |
|
|
Jag har meckat själv nu... Och löst det. Jag har tagit bilder hela tiden också. Håller just nu på att göra en lite guide, som jag ska lägga på min hemsida. Det kommer bara vara hur man tar bort den just nu. Återkommer med montering senare. Länk www.reptil.nu |
|
|
Vad kostar ett Autronic SM4 ?? typ 20k ? eller! Äre dalarna som har mest bmw turbos eller! hee |
|
| Ser dyrt ut!!! :) | |
|
här är ett mecktips på toppen. Länk Maila gärna om ni har mer tips som kan hjälpa till. Länk www.reptil.nu |
|
| B1: Tack för mecktipset! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.