AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.297

Mårtessons i hörby (erfarenheter?)

Är firman att lita på?
Sökte lite och det verkar som d har väldigt höga priser på bilarna men har någon köpt bil därifrån? Problem?

Alla egna erfarenheter eller åsikter är välkommna.

MVH
Sök inlägg så kommer du att finna många timmars läsning!

MVH
Har redan sökt och endast hittat ca. 5 minuters läsning. Tre trådar varav en tråd som handlar om vem som har högst priser på Bmw. Sökt på Hörby, mårtensson och mårtenssons.

Söker mer erfarenheter, främst av d som köpt bil därifrån eller av någon som bor i närheten.

MVH
Gasar-Magnus bor nästan granne.

Min sida: Länk
Touringklubben: Länk
min farsa har köpt ett par bilar av dom och det har inte varit några problem med dom..han fick en läcka i kondensorn på den 528 touringen han köpte där och det åtgärdade dom, sen rasa kopplingen på samma bil och det byttes utan snack...på audin han har nu har det bytts hela stereoenheten, tempmätare, massa givare på motorn och felsökts en del utan problem.

MVH
Johan K
Just det Micke...

Vidmakthåller vad jag sagt innan om magkänslan.......... MEN dom har byggt ut bra senaste året och blivit väldigt stora, bra eller dåligt, döm själva...

Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk)
Är just nu ute efter deras 2004 320 cab. Bilen känns så ny att det känns svårt att nåt går snett men man vet ju aldrig. Finns det nån bmw firma närheten?

MVH
Soki: De är väl Kristianstad som är närmst skulle jag tro.

Min uppfattning av Mårtenssons är att de är Dyra men Reko.
De gånger jag varit där har de ibland varit lite ointresserade av att sälja, men de är helt upp till dem :)

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Har handlat 2 BMW av dom och har alltid blivit väl bemött och aldrig haft problem med bilarna. Dom är kanske inte dom billigaste men som sagt jag har bara bra erfarenheter av dom. Tvekar inte att handla där igen.

Bmw är rätt okey!!
Evol-79
Har varit i kontakt med dem angående en Alpina B3 för ett par år sedan och blev väldigt väll mottagen. Bilen var framkörd och alla paper var framplockade när jag kom på avtalad tid. Så jag fick ett bra intryck av just den personen jag var i kontakt med.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.