|
|
|
|---|---|
|
Hej undrar om det blir någon träff här i malmö innan jul? MVH//Anton BMW - Die Deutsche Kraftwagen 320:n Länk | |
|
Länk På denna träff råder dock 18-årsgräns. Till våren blir det nya utomhusträffar, Go Cart- körning och en massa annat kul! Håll utkik på Länk Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
okej tack kalle :) MVH//Anton BMW - Die Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
|
När e träffen vid Brofästet nästa gång?? MVH//Anton BMW - Die Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
|
Vi träffas väl inte längre vid bron, vi brukar vara ute vid jägersro. Aldrig en rak 4:a igen! |
|
|
2005 kommer det inte att bli några "månadsträffar" av den typ som vi haft 2003 och 2004, åtminstone inte i min regi :) Om någon annan vill ta över stafettpinnen så är ni välkomna! Vi kommer däremot att se till att ordna ett par lite större träffar istället, med diverse aktiviteter och happenings. Mer om detta kommer efter hand! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Hej. jag är relativt ny här. Brukar BMW ha egna träffar som typ på onsdagarna och så eller? Finns det andra träffar med? Måste man ha snågon speciell modell eller? Mvh tobbe |
|
|
tobsta: De som arrangerar stora träffar är oftast BMW CS Syd i samband med Förenade Bil eller liknande. Sen finns det ju profiler här på Autopower som arrangerar småträffar emellanåt också. Mig veterligen sker inga träffar regelbundet veckovis här nere i söder. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
Hej! Som ni alla vet så har malmö fått en racingbana ner i oljehamnen. Jag var där nere häromdan och kollade när de ska öppna igen den 4 maj blev svaret alla är välkomna om vädret tillåter :D Mer information på www.srif.se MVH//Anton BMW - Die Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
|
En racingbana är lite och ta i.... ;) |
|
|
hehe...vad ska man säga då? :P En dragracingbana då :P:D MVH//Anton BMW - Die Deutsche Kraftwagen 320:n Länk |
|
|
Istället för o dra igång en ny tråd skriver jag i denna... Kommer det inte anordnas någon träff nångång nu i sommar här i malmö/lund-regionen? :) Kommer det bli någon Bmw CS Südschleife i år? Nu har ju det fina vädret kommit hit! :D |
|
|
Jag är på! Som nybliven BMW-ägare och dessutom Lundabo hade det varit kul att träffa likasinnade! Kan tyvärr inte ta mig till Hgb på torsdag, där det verkar bli en träff. Men nån gång i sommar skulle det vara kul att samlas ett gäng nånstans... Johan i Lund Sechs macht Spass! |
|
|
En sommarträff är inom räckhåll! Räkna med att datum och plats presenteras inom en vecka :) Träffen kommer att äga rum i mitten av juli. Mvh, Kalle _______ E38:an: Länk |
|
| Låter riktigt bra! Då får man bara hoppas att man är hemma då :). | |
|
För er som inte vill vänta på en träff kan ju alltid ta en titt på följande länk: Länk MVH / Jacob |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.