|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har koll på hur många av varje BMW-modell som säljs varje år världen över? Tänker inte bara på t.ex. 3-serien i allmänhet utan för varje motoralternativ dvs. 320, 325, 330, M3 osv. Lite statistik för konkurrenterna vore också trevligt :) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden | |
|
Ingen? /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Siffror för enskilda modeller har jag bara sett i Nord-Amerika bara BMW och i Svenska bilkatalogen alla märken i övrigt saknas statistiken tyvärr, är precis som du intresserad av att få reda på försäljning på varje enskild modell. Mvh Stephan |
|
|
Försäljningssiffror för respektive modell på den svenska marknaden finns på www.bilsweden.se Mvh |
|
|
bmw_chrille: Tack, men det jag är ute efter är siffror för respektive motoralternativ. Får prata med cheferna på jobbet och se om de kan luska fram något... /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
bmw_chrille: På bilswedens hemsida hittar iaf inte jag något mer än försäljning för t.ex. 3-serie och ingenting för olika motoralternativ såsom ,316318,320,325,330 osv. Finns det där så får du jättegärna länka. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Fredrik: Jag var först :P /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
| Försök med BMW SE:s marknadsavdelning. Rimligen borde 320 vara storsäljaren. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.