|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Någon som vet vart man kan få tag i glasfiberdelar till E28? Huv är av störst intresse, men även framskärmar och baklucka kan vara intressant... Tack i förhand... //Martin Följ utvecklingen av 535 BiTurbo på Länk | |
|
Vi har inga färdiga formar till E28, men kan lösa det till dej om du vill. Länk Länk www.reptil.nu |
|
|
Rp-glasfiber tror jag ska ha...... |
|
|
Jag har köpt rubbet av rp glasfiber, skärmar, luckor mm. |
|
|
Har RP-glasfiber nån hemsida??? ///Jimmy "Kjelle" Larsson PM Racing |
|
|
Japp: Länk Följ utvecklingen av 535 BiTurbo på Länk |
|
|
Tackar för tipsen, blir nog att beställa därifrån... Följ utvecklingen av 535 BiTurbo på Länk |
|
|
Pelle: Vad kostade glasfiber delarna? |
|
| En annan fråga: Hur mycket lättar man bilen om man köper bagagelucka, framskärmar och motorhuv i glasfiber? | |
| känar man nått på det igentligen? eller ja det är ju klart man känar på det eftersom det väger mindre mem om det är "värt" det? | |
|
det lär inte synas så mkt på tidtagningen men pryskiskt kanske d känns, men många bäckar små, jag tycker d e värt det, kostar ju inte så mkt, men prio ett är det knappast 3riksson: hur går det? blir det nåt av det hela? |
|
|
hejsan, okej jo tänkte så jag med, men just om man känar på att lägga ner pengarna just där Jodå, ikväll så åker toppen på, och imorgon så ska jag svetsa ett nytt oljereturrör, men sen så väntar jag bara på min avgastemperatur givare så ska det väl vara klart för start =) |
|
| ps. www.535twinturbo.com är det som gäller för mitt bygge | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.