|
|
|
|---|---|
|
Funderingar kring 850 csi. Eftersom jag inte kan tyska och inte har ngn som helst erfarenhet av import, känns det bekvämare för mig att hitta en sv-såld eller en importerad (av seriös firma!). Har kontakter som kan hjälpa mig med import, men det känns läskigt. Men efter att ha läst diskussionerna kring import kontra sv-sålt så är jag inte lika "rädd" för import längre. Jag är nyfiken på en "fullsmetad" välskött/pedantskött 850 csi. Utbudet antar jag är större i Tyskland, än i Sverige, när det gäller en sådan bil. Kollar man på mobile.de så ser många, över lag, fräscha ut. Men min erfarenhet är att INTE gå allt för mkt på bilderna utan se bilen med EGNA ÖGON. Har sett många "klockrena" bilar på bild men när man ser dom med egna ögon så är de rena SLAKTEN. Vad rek. ni? Skall man ta med sig bekanta som har goda erfarenheter av privat importering el be ngn seriös firma hitta bilen man är ute efter. Vet inte vad en seriös firma vill ha för att hitta bilen, ta hem den och göra den klar för bruk i Sverige kontra att man åker själv med bekant(a) och införskaffar bilen och fixar allt själv. Ps. Till alla som misstycker om skenförsäkringar. Har aldrig skenförsäkrat! Ds. Med vänlig hälsning esset (s1) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.