|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
var ute på nätet och hittade denna udda z8 Länk Länk Länk Länk | |
|
Coooool!!! /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
den e nog en upplevelse att köra. 4 Cylindrar är 2 för lite! |
|
|
Riktigt frän! //Svebba - Jag är schnell ! |
|
| det är bara färgen jag är lite tveksam till | |
| Den var verkligen döläcker. Tycker sällan om stylade bilar, men denhär var verkligen frän. Färgen var helt klockren! | |
| jag har sett den här på forumet tidigare. är inte det en japansk tuner som gjorde om bilen? | |
| jo ja tror den var japansk....jag tycker den skulle vara snyggare i röd eller blå | |
| tycker ni inte att baken med spoilern påminner lite om dodge viper och porsche 928 | |
|
Inget slår Hamann Z8'an, så j*vla snygg!!! Länk Eller??? // Pantzare |
|
|
bmw_jerry; Jag länkade till den Z8:an i en tidigare tråd som du startade... Länk Mvh Stephan |
|
| a såg det nu....hehe..men det gör inget :) | |
| en Z8 ska inte modiferas är min ringa åsikt | |
|
Har insett att en Z8 numer ligger i "vill ha kategori", då en fin orginalare. Synd att de inte finns i min priskategori ;) 500+ för en söndagsglidare är för mycket. |
|
| om ja fick välja skulel ja ta en imolaröd elelr blå med antigen antera eller breyton fälgar... | |
|
Den var läcker, bakvingen hade dock försvunnit om den varit min. Fredrik M - Z3 2.8 Chrome is my favourite color. |
|
haimaul |
Jag tänker anmäla den till FN:s internationella bilstylingförbrytartribunal i Haag. Så där får man inte göra. __ When in this charming car, this charming man... |
|
var det inte Christian von K som sa: "om man måste smälla på en vinge på en sportbil så har man grundligt misslykats med grundkonstruktionen." ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! |
|
|
Black Z3: Kan inte du lägga in dina bilar i galleriet? Det verkar intressanta :D Med Vänliga Hälsningar Jonas |
|
| men nu mera måste man ha vingar på sportbilar eftersom prestandan blivit så hög | |
|
bmw_jerry: Icke, Koenigsegg (vars skapare ju är Christian som Z3c citerade) har inga vingar... /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.