|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att köra en m5 e34.Men vill ha lite tips på vad man ska leta efter.Vilken motor är bäst?Någon som kör sin M5 under vintern?Vilken utrustning bör man ha? tacksam föra alla tips o råd. Mvh Peter | |
|
Ta en titt på vår hemsida Länk där finns en del information sammanställd och mer är på väg in. Vilken motor man har spelar mindre roll, båda har sin charm, hellre en seriös serviceboksservad och ej vinterkörd 3,6 i originalskick än en dåligt hemma-mekad och ungdomskörd 3,8 med diverse styling och tio ägare. Köra vinter går väl om du har rätt utrustning och kan tvätta ordentligt två gånger i veckan, men det är ju synd att förstöra en handbyggd specialbil, den kommer mer till sin rätt på sommaren. Själv ser jag ingen tjusning i alla åka en äldre M-bil som dagligvagn och bli van att hantera 315 alt. 340 hk varje dag, det förtar bara känslan. Dessutom är inte karaktären på M5 E34 särskilt bruksbilartad och servicen är mycket dyr om man ska hålla den i drift året om (service är a och o). Du har ju en 730iA som är utmärkt för det ändamålet anser jag. Du får gärna kontakta mig om du har frågor om ett speciellt objekt, vi svarar på allt så gott vi kan, och vår databas med material växer för varje dag. För övrigt kan jag rekommendera sidans sökfunktion, frågan har varit uppe minst 20 gånger det senaste året, och jag vet att det finns spaltmeter skrivet om saken. -M5 E34 Limousine register Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.