|
|
|
|---|---|
| M5 touring måste väl ändå vara en av de bästa och abslout roligaste bilarna som någonsin tillverkats.. Snacka om den bästa famile bilen... O vad jag saknar min vita pärla!! Nog att jag gillar min m5 sedan, men touringen är något extrra... Alla tyckte jag köppt en alldels för stor bil (själv som jag är) kombi bil.. Vad skulle jag med den till?? Flera trodde jag köppt en diesel pga m5:ans hårda gång.. OOOOO vad jag saknar pärlan... Ni som har m5 T. Behåll dem, ni ångrar er så fort ni sålt dem | |
|
Det är ju bra att de är så få tillverkade, vilket gör de speciella. Tråkigt att många pundare får tag i de och förstör dem. //Schnitzer -M5 E39 register Länk |
|
| Håller med!. Tror faktiskt inte det finns nån bil jag hellre skulle vilja ha oavsett pris om jag bara får ha en bil. | |
|
den som vill ha en bör slå till snarast men ser till att köp ett bra ex till högre pris det tackar plånboken för i längden - top-ex 95B = 6-vxl m.m. (finns bara 211 gjorda) är redan sällsynta - - vilken har du -tax@ ???? - M5touring register |
|
|
Instämmer. Någon gång ska jag ha en M5 Touring! Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
| Jag köpte BL01711 för några månader sen. Fick hjälp av dig (m5toureg) när jag kollade historiken. Stort tack för det. Ångrar att jag inte köpt en tidigare... | |
|
M5T är en handbyggd sportbil som rymmer en familj! Det är bara att gratulera dig "tax" till en av de mest kompletta bilar som tillverkats. Du köpte i rätt tid. Om några år kommer de dåligt skötta bilar som håller priserna nere att vara sönderkörda och avställda och de välskötta som finns kvar att börja stiga i värde. Anders |
|
|
M5 Touring i all ära, men en Alpina B10 3,0 Touring Allrad... 241 hk med konstant fyrhjulsdrift och M-suspensionpaket..... Har aldrigt ägt nån roligare och bättre bil, iaf inte att köra med på vintern..... Alpina rules! |
|
|
TripleA@ gratulera Dig till en mycket bra bil som enl Alpina ha 170 kw/231 hk med en BMW 525iXtouring som basbil - säkert en bra bil men kanske inte riktig rätt bil att jämföra med en -M5touring-, den 'lilla' sexan hänger helt enkel inte riktig med men B10 3.0 Allrad Touring var nog inte tänkt att göra det heller - - B10 4.0 Touring eller B10 4.6 Touring 250kw/340hk är nog ALPINA-bilar att jämföra en M5touring med men sen har de ju..... just det en V8....;) - M5touring är brodern till 'Världens bästa Sport-Limousine' när det begav sig, den som vill ha en 'power-kombi' byggd efter 1995 med BMW-anknytning har ju numera bara ALPINA att välja på, klog företags-strategi eller fega M-direktörer, vem vet...... bara synd att ALPINA är så illa tvungen att leva med BMW's nya design men man ser ändå med spänning fram mot en E61 ALPINAtouring.......... MYCKET GLÄDJE MED DIN ALPINA !!! M5touring register |
|
|
sorry, mitt skrivfel där m5toureg.. ska ju givetvis vara 231 hk och inget annat. Men tackar så mkt för berömmen.... men som du sa, spelar ingen roll om dom heter Alpina eller Schnitzer, BMW:s eget M är det ju ingen som slår i vare sig motor eller prestanda. Jag kan ju meddela att min smått unika bil är dessutom är till salu just nu :).... nån spekulant? Alpina rules! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.