|
|
|
|---|---|
|
Efter lång väntan på att jag skulle ställa av bilen så har jag äntligen kommit igång med stereoprojektet. Saknar fortfarande en del grejer, men jag har börjat fuska i källaren. Uppdaterad info finns på Zätaforum.se i tråden Länk Bläddra längst ner i tråden (förbi alla vackra bilder på min bil :-) ) /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk | |
Robsarve |
Lycka till! Alltid en lösning på fasfelsproblematiken -stoppa in så många högtalare att man måste ha nära till nån! :-) tycker Erik Marknadschef Ncore Acoustical Solutions www.n-core.se |
|
:-) Har Du sålt även Audin nu?? 4" kitten har tydligen äntligen anlänt till Svea rike efter 3 månaders väntan, liksom de sista delningsfiltrena, så jag får hem dem i nästa vecka. /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
Robsarve |
Audin var det länge sen den gick iväg, Touringen gick dock för någon vecka sen, skickade iväg den blänkande och fin t.om under reservhjulet bara för att den skulle dö i ett dike två dar senare... :-/ Just nu är det japanskt som gäller. Har inte tid med riktiga bilar just nu på grund av andra projekt... tycker Erik Marknadschef Ncore Acoustical Solutions www.n-core.se |
|
Jag är dåligt uppdaterad mao... Sålde Du kombin till en påtänd Björn Wallde wanna-bee?? /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.