|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
svardska |
är det inte rätt bra att se åt sidorna i mörkret också!!!eller kanske håller jag på att bli gammal? 750ila-90 VW 1954 MB 200-89 VW Coach-90 mm.mm.mm... K,sVard |
|
går att köpa skottsäkra rutor av bmw det är mörka o godkända....gick förut i alla fall. Har besiktat en merca med alla rutor tonade med den ljusaste film som fanns å sbp sa inge... |
|
|
Fy fan håller på att lägga solfilm på en 730 hmm fick göra en mall av rutorna på bakdörrarna jag gör nog aldrig om det igen(*PUST*) //pilotto |
|
518i slow mobil |
Vet ni vad de säger om silverfärgad film på bakrutorna? På Mekonomen sa de att den va olaglig, men det "hörde" inte jag..... =) Full gas, jag i extas =) BMW e28 registret #154 Länk för bilder |
|
Jaha det var ju bara att riva sol-filmen klämde den när jag skulle sätta tilbaka list jäv.... hmmm i vreden så rev jag även andra sidan ,tur man inte rev mallen .Fy fan vad man utsätter sig för //pilotto |
|
|
Om den reflekterar ljus för bra så är den inte tillåten. Annars är bakrutorna "fria". Jeppe |
|
323E21terror |
Det är tillåtet att ha 20% toning av framrutan är det jag har hört men om det stämmer har jag inget belägg för. farten är min drog |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.