|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Håller med Powerkjell, det är nog fler som är intresserade tror jag. Jag hänger på ! | |
Dorian |
Räkna in mig! =) |
Jompa |
Varför inte ta och förlägga träffen på sveriges framsida GÖTEBORG. Nej skämt åt sido, jag är på och kan nog få med mig ett par polare. Göteborg ligger ju mellan Skåne och Stockholm så det blir väll bra där eller?????? :-) |
| Jag är på. Sthlmsområdet passar mig. Kan också tänka mig att åka något. | |
| Jag är med. Stockholm | |
|
kan det inte ligga lite mer söderut än i stockholm.. ok att fler får köra litta längre men det blir betydligt kortare för vissa.. hehe.. E30 - när du älskar att köra! |
|
| Göteborg låter ju kanon. | |
|
Haloj! låter ju helkul!! Typ 80% av Sveriges befolkning bor ju söder om Gävle iallafall,något att tänka på. Det är ju alltid nån som får åka långt,själv bor jag i sthlm! t BE THERE OR BE SQUARED!!!! |
|
|
mkt intressant! mellan sverige är så långt bara..ska man skaffa boende o sånt... 1 eller 2 dagar? lite race hade ju varit kul oxå:) annars välkomna till malmö... race varje onsdag=olagligt dock:) måste dock skaffa mig en bmw först.. seriös planering behövs dock...några i skåne som vill åka i konvoj upp?(om det blir upp) fortsätt visa intresse! BB=bäst=bayerskt och bakhjulsdrivet:) |
|
netsix |
Det verkar som de flesta vill att en eventuell träff skall ligga i närheten av stockholm. Jag kollade på barkarby flygplats i järfälla utanför stockholm. Där ville dom ha en dagshyra på 5000:-. Då undrar jag om alla skulle kunna tänka sig att lägga en slant så man fick ihop dagshyran. Fick man ihop 50 bilar så skulle ju en 100:- per bil täcka hyran. Datum/Tidpunkt? vad tycker alla? Vad jag har förstått så har barkarby även en flygbana på 1000 meter tillgänglig om det skulle finnas något intresse av att testa sin bil lite. Kan det vara intressant?? /netsix |
|
yup... låter ok BB=bäst=bayerskt och bakhjulsdrivet:) |
|
|
Hej Alla Glada! Nu har jag satt ihop en newsletter gällande denna "sommarträff"... Alla som vill ha info via mail kan anmäla sig genom att skicka ett tomt mail till: bmwmeeting-subscribe@topica.com Så skall jag försöka få ihop ett par drivande personer som kanske kan fixa till något under sommaren... Ha det bra! //Eson |
|
|
Ny på denna förträffliga sajt. Kollat mest annonser innan jag upptäckte alla som kan mycket mer om dessa fina bilar jag själv. En träff låter som ett bra initiativ. Man kanske kan platsa så småningom.. T |
|
|
Ny på denna förträffliga sajt. Kollat mest annonser innan jag upptäckte alla som kan mycket mer om dessa fina bilar jag själv. En träff låter som ett bra initiativ. Man kanske kan platsa så småningom.. Fast kvällstid under våren verkar ju vara det lämpligaste T |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.