AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
2.222

SOMMARTRÄFF

Sida 1 av 3
netsix
Jag undrar hur många som kan vara intreserade av träffas i sommar på någon träff med oss som använder denna sida flitigt.

/netsix
Steffe
Föreslår Gelleråsen (Karlskoga motorstadion) andra helgen i juli,
då har BMW Sport Club banträff där. =samla alla (gas)glada på en gång...!?
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
BMWCS brukar träffas på brostugan med jämna mellanrum på sommaren, kan det vara ngt? www.bmwcs.com

Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-)
st
3.454
steaman
BMW 530i Xdrive -2017
Mercedes 350 GLE -2015
BMW X3 Xdrive30d -2011
Kul idé, men om det kombineras med någon annan aktivitet t.ex BMWCS banträff så vad är då vitsen?
Juli är f.ö. semestermånad och jag kommer att sitta på ett skär i havsbandet och njuta!
En lördageftermiddag i Maj-Juni någonstans i mellansverige vore kul!

Mvh, Steaman
MD
298
MDcruiser
545iA Touring -05
525iA Touring -02
Håller med Steaman...men gärna lite mer söderut. ;-)
netsix
Ja, jag håller med steaman oxå. Det var inte riktigt tanken att träffas vid en BMWCS träff utan man kunde anordna en egen träff även för oss som inte är med i BMWCS (inte ännu iallafall). Utan det hade varit kul att träffas vi som diskuterar på forumet och dräggla över varandras bilar. Som tråden "vilka är vi" fast man har ett ansikte att se på och en bil att beundra.

/netsix
Visa användare
262
Biffen
Lotus Esprit S4
Lotus Europa S2
Bra idé !
Tycker som er andra att en träff utanför BMW CS vore bättre, en BMW POWER träff där vi kan titta närmare på varandras projekt och diskutera olika tekniska lösningar.

Jag är på !

När du älskar att köra !!!
Grusse
Låter ju riktigt trevligt, fast blir det söderut blir det väl så långt att åka bättre då med mellansverge då (i mitt fall)
Hej!

Låter jättekul! Jag kommer gärna på en träff... Måste bara bli medlem i BMW CS först =) Ska se om jag kan få med mig ett par till grabbar med e36:or *ler*

Ha det!

Mvh Tobias
M3
175
M3wannabe
325i Coupé -92
Min första Beeemer =)

Jag är PÅ! man kan alltid snappa upp några ideér & få lite tips mycket skojjsigt =)
Bara det är en fin vår/sommardag så & gärna inte förlångt norrpå. Jag röstar på södern ;)

Me Be M3 Wannabe! =)
Hej alla
Låter trevligt. Majoriteten av alla som kommer borde avgöra vart vi ska träffas
mvh
er
256
eraabos
M3 E30-88
Tullinge, kan det vara något? Då har folk från norr störe chans att kunna vara med.
Es
96
Eson
520i -88
Hej Alla!

En "BMW-Power" träff skulle vara mycket trevligt...
Stort intresse från min sida. Om vi kanske kan se till att det blir ett par medlemmar här som kan ta på sig att vara sammankallande så att säga. Efter att vi enat om en plats i sverige, kan dessa personer fortsätta planera så att det inte faller mellan stolarna.

En liten tanke från min sida...
Ha det bra...
//Eson

--------------------------------------------------------------------
Olyckor sker (nästan) alltid mellan punkt A & B
Uppehåll dig därför så kort tid som möjligt på denna sträcka
--------------------------------------------------------------------
Mycket bra iniativ!Räkna med mig(såvida inte träffen blir i Kiruna)
Em
78
Emil-gubben
M3 3.2 E36 EVO
323iA steptronic -01
325i -93 Coupé
Count me in..
bara det är innan den 10 juni!!
(ska tjäna mitt land sedan)

jag röstar på så söderut som möjligt...

WRRRROOOOOOMMMMMMM

E30 - när du älskar att köra!
Ja
285
Jantte
523iA Touring -99
535i -87

Hej!

Låter mycket bra med en BMW träff. Jag tycker att den borde ordnas nånstans i eller kring Stockholmsområdet. Det är väl här som största delen av ägarna bor kan jag tänka mig? Eller? Ser framemot en träff.
netsix
Jag skulle tänka mig att hålla i en sån träff, gärna med hjälp av någon annan. Men jag skulle önska att ni kom med lite förslag vart man kunde tänka sig att ha det. Mitt förslag är man skulle ha det i mellansverige någonstans för det blir väl mest rättvist för alla vare sig man kommer från södra eller norra sverige.

/netsix
netsix
Det verkar som att intresset på att ha en träff inte var så speciellt stort. Bara 14st av alla användare här på forumet, det var inte mycket att hänga i julgran.
Får snabba mig att bli medlem i BMWCS så att man får träffa några likasinnade i sommar.

/netsix
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Intresset är större än Du anar. Jag kan lova att jag tar med minst två E36 coupéer, en Cab och en sedan. Samtliga med tillhörande skribenter här på forumet :-)
Bad_Boy
Halloj..!
Måste väl vara flera som är intr lr???
Är väl trevligt med lika sinnat folk..!!
Om det skulle tänkas bli av, så röstar jag på mellan sverige nånstans!!

Thomas S

Icq 42110131
netsix
Jag tycker att ungefär 50st bilar är det minsta antalet som man kan tänka sig om man skall ta sig an att ordna en sån här träff. Jag har lite kontakt med lite motortidningar. Skulle tex kunna tipsa bilsport så att dom kunde göra ett repotage.

/netsix
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.