|
|
|
|---|---|
|
har lyckats tappa rattkryckan på mittkonsolens alupanel (doh!), blev självklart en liten bula ... :-( Funderar på om det är superknepigt eller inte att pilla bort panelen (alltså runt växelspaken) o försöka fixa detta alternativt byta ut den. Tips på hur man gör mottages tacksamt. mvh Anders BMWCS #4727 | |
|
Jag har ingen Z3 men väl Alu-panel i min E46. Jag har pillat bort dem i instr.panelen genom att försiktigt bända loss dem. Började vid ratten och gick åt vänster. Allt satt "snap-on" men viss adetaljer låste i varandra så en ficklampa, lirka lite, kolla efter, lirka lite mer och kolla lite mer är mitt råd. Hururvida det är samma snap-on princip runt vx-spekn vet jag tyvärr inte.... Lycka till. Alu:n är inte lätt att hålla ren förresten... Mvh / Micke R |
|
|
Köp en ny bil istället, tex en Hyundai Atos, gärna pippigul med den obligatoriska tärningarna i backspegeln och 13" kromade fälgar med 175 35 13 däck, eltejp och helrätt:) Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
fan vicken dizz jag fick där Asken heheh... akta så jag inte kommer o plockar bort din resterande sidospegel... ;-) mvh Anders BMWCS #4727 |
|
|
Om inte firren är snäll så kommer jag och stripar om din Z3C till en VW Beetle 1.9tdi!:) syns å hörs! Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.