|
|
|
|---|---|
hw |
Var kan jag köpa sidorollo till anständigt pris? Bygger man in det i dörren eller är det utanpåliggande? |
|
till vilken bil? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
hw |
E39 sedan 2003 |
|
jag är också lite intresserad av rollo till bakrutan? var kan jag köpa det e34 gäller det! //norda |
|
|
När jag ville sätta in detta i min -01 så fick jag en riktig chock. I bakrutan är det inga problem, så länge man inte vill ha en elektriskt, det går men blir lite dyrare. I de små rutorna på bakdörrarna är det heller inget svårt, nån pryl man skruvar fast till en inte alltför stor summa pengar. Men det som verkligen kostade pengar var till fönstrena. Man var tydligen tvungen att byta hela insidan av dörren. Gardinen är nämligen infälld där och det ser tydligen inte alls lika ut om man inte väljer från början. Jag fick ett pris från BMW Solna på 20 TUSEN !!!!!!. Låter det vara osagt om det verkligen var rätt, men jag la ner och filmade rutorna i stället. Det var ju billigare i vart fall. Dock ligger tanken kvar och gnager och då jag bytt bil är det väl aktuellt igen. Så ett korrekt pris vore av intresse. Fransosen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.