|
|
|
|---|---|
|
Mitt högra spolarmunstycke verkar inte längre villja värma upp sig. Så jag tänkte ta bort isoleringen och se om ngt lossnat eller vad som annars kan vara fel. Men det verkar mycket svårt att få bort isoleringen. Någon med tips??? *BAWORAK* | |
|
Det sitter ju "clips" som man skruvar på framför isoleringern... Skruva loss dessa med en skrumejsel så ska du nog kunna lossa isoleringen... Du kan ju även testa att ta en nål o köra i munstycket för att se ifall det har erjat ihop sig eller nån skit har hamnat där... |
|
|
Det finns två varianter på fästen, en med gänga och en som man trycker på. Den senare brukar vara lite marig att få bort, men det går om man lirkar ut dem med t ex två mejslar. Stor risk att de går sönder, men nya finns att köpa på BMW för en spottstyver. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Fock loss det. MEn kunde inte hitta ngra tcken på att ngt skulle vara av eller annars fel. Ngn som kan tänka sig varför bara den ena fungerar och hur man kan kolla? *BAWORAK* |
|
|
Har du mätt upp resistansen, samt om det finns spänning? Jag borde lagt till att det är expanderpluggar som sitter där, men det har du nog redan märkt... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hur mäter jag det enklast? Var kan felet ligga när bara ena fungerar? Borde de inte utgå från samma ställe? *BAWORAK* |
|
|
1. Lossa anlutningen och mät upp resistansen på vart och ett av dem. 2. Mät spänningen på sladdarna. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.