|
|
|
|---|---|
|
vars kan man hitta en försäkring som inte kostar mer än bilen på en 4a års period? har en BMW M5 -90 tacksam för svar är 26år så nånstans borde dom ju finnas=) | |
|
Prova Salus ansvar- har försäkrat min importerade Alfa 164 V6 Turbo där, för ett överkomligt pris... "Man ska inte ropa hej förrän man är djupt inne i bäckenet" |
|
|
lr om du är medlem i ok. å tecknar den via folksam. kallas okbilförsäkring.dom är rätt billig. jag var 24 å kollade på en m5:a, dom skulle ha 14k om året:P det blir nog billigare än bilens värde på fyra år.. klart beror på vad du gett för den... Alpina Power! |
|
|
Helt otippat halverade jag min premie när jag bytte till Trygg-Hansa från Länsförsäkringar. Det är väl som vanligt, shoppa runt, be att få skriftlig uppgift från de försäkringsbolag som verkar billiga. Telefonpris gäller bara just på telefonen! Dessutom kan du säkert få varierande uppgifter beroende på vem som råkar svara i andra änden, det är ju lite märkligt men så var det för ett par år sedan då 993an skulle försäkras. På LF fick jag prisuppgifter från alltemellan 18k till 45k på helår beroende på vem som svarade - detta alltså på samma bolag och under samma dag! mvh Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.