|
|
|
|---|---|
|
Vad är detta för nedre spoiler-läpp som sitter längst ner på Mtechnic Spoilern.... Ger mig ett extremt ha begär!!! Länk --- Den Svarte: Länk /Chrille | |
| Jag tycker att den va ful, så glöm den, snälla! | |
|
ska inte säga det till 100%.. men det är troligtvi en läpp från en Reanault Laguna. jämför: Länk hoppas du fått lite hjälp iaf.. mvh |
|
|
Är ganska säker på att det där är en läpp från Rieger. Tycker själv att den är rätt frän! BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den. |
|
|
Vill ha! + en M-front då.. =) Länk "Diesel är inget för veklingar" |
|
|
Tittade nog på fel länk. Den läpp som jag tror är Rieger ligger på den andra länken som "deejaywasp" la upp Länk Läppen på bilen i den första länken Länk tycker jag är smaklös...usch o burr! BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den. |
|
|
det var ju givetvis läppen på m-tech fronten jag menade... laguna läppen är faktiskt rätt vanlig i "påhängs"sammanhang. inte kostar den många spänn på skroten heller :) mvh |
|
|
Tycker själv att "Den Svarte" Länk är smakfullt stylad. Stilrent o fräscht liksom. Finns bara en sak jag skulle vilja ändra på, nämligen byte tillbaks till kromade originalnjurar. Blir lite för mycket svart. Snyggt o bryta av med något där i mitten och vad passar då inte bättre än ett par kromade njurar :-) Den andra Länk är lite "overkill"... BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den. |
|
|
Om inte annat är det svårt för medtrafikanterna att se i backspegeln vad det är för bil man kör om man inte har kromade njurar...Och det är ju viktigt *skratt* BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.