|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Emm: om porschebacillen någonsin släpper taget om min förvirrade hjärna så ligger M Coupé riktigt högt på listan. Med lite småfix blir den ju SÅ grym. Jag skulle lätt kunna tänka mig en vit :))) mvh Anders |
|
|
Hmmm, jag är nog mer GT3-sugen än jag vågar erkänna för mig själv... Den bil jag åkt i ett par tillfällen var en ClubSport, och den kändes lite *väl* banoptimerad med sin uteblivna ljudisolering och stumma chassie -- smågruset på vägarna levde konstant rövare i hjulhusen så man fick skrikprata med varandra, och varje liten ojämnhet i vägbanan markerade exakt var alla organ sitter (satt?) i kroppen -- men den var så extremt direkt i styrningen, bara man bytte fäste för blicken så kändes det i hela kroppen att hjulen ändrade riktning en halv grad... Den E36 M3 Coupé -97 jag själv hade då kändes i jämförelse nästan död i styrningen, men just den bilen gick *väldigt* bra, och vid gatkörning så hängde jag med ClubSporten förvånansvärt bra och blev då lite besviken, hade trott att jag skulle bli rejält avhängd (vilket jag också med 101% sannolikhet hade blivit på bana). Någon av er som provkört både GT3 CS och GT3 och kan klargöra skillnaderna mellan dessa två i körupplevelse? |
|
|
GT3 CS och GT3 är samma bil förutom att CS har inredning och bur, typ. Stöd Team Schwedenkreuz! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.