|
|
|
|---|---|
|
Någon som kan ge mig en utförlig vägbeskrivning till (färjan) Puttgarden i Tyskland? vilka skyltar följer jag? Jag tar bron till Danmark men sen då?. Jag har aldrig kört den vägen, endast direkt till Rostock. Ska sova nu ca 6-7 timmar så att jag blir utvilad till nattens körning till Wien i Österrike. Hoppas på svar :) Mvh Dragolito | |
|
Det är inga problem. Stanna på motorvägen hela tiden. Se till att inte köra mot tex Odense blir lite knepigt ca 15- 20 min efter Köpenhamn, utan det är samma väg från bron hela vägen. Skyltat Gedser/Rödby. Men om jag får fråga: om Du ska till Wien, varför i hela hlvetet åker du inte till Rostock då? Hoppas du har ärenden den andra vägen anars har du nog förlorat ca 3 tmmar i resväg bakom ratten. men lycka till på resan och kör försiktigt, och inga dubb:-) *BAWORAK* |
|
|
dom gånger jag varit till puttgarden, har jag åkt över från helsingborg till helsingör, sedan åkt mot köbenhavn, sen kommer det skyltat rödby ! tips: stanna till i Burg, ca 5 km efter puttgarden . Fin butik ! calles grenzsshop ! |
|
|
Det är fett skyltat till Rödby. Man kan blunda och köra den vägen. |
|
|
Malmö -> köpenhamn -> rödby -> puttgarden. som det sagts tidigre... ;-) 4 Cylindrar är 2 för lite! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.