|
|
|
|---|---|
Jober |
Hallops! Har ett problem.... Torkarintervallet på min 320 -87 fungerar ej, när spaken står i intervallläget händer inget..?? Vet någon vad det kan vara för fel? Har även vibrationer i ratten/framvagn när jag kommer upp i 100-120...vad kan det bero på. Tacksam för hjälp! MVH Johan |
Crusty |
att ratten skakar i 120 kan väl bero på att du har lite obalancerade framdäck. E dom bara lite fel balancerade märks inte detta förrän i höre hastighet. "The Blue BMW" |
| går inte intervallen via ett relä?? kolla isåfall om du får fram ström till det lycka till | |
Jober |
Skall kolla...hoppas det är så enkelt...jobbigt nu när det är sånt ruskväder när inte intervallen funkar.... Johan |
|
Det är det avlånga stora relät som sitter i säktingsboxen, dom tar 600:- på skroten för ett sådant och det kostar ca. 1200:- orginal, men det brukar bara vara att öppna upp det och kolla efter sprickor i lödningarna och köra lite 5-56 på spolarna till reläkontaktorerna så brukar det funka igen. Har annars ett liggande tror jag som jag vill ha 400:- för men jag måste kolla om jag hittar det först. Jag finns i Perstorp Håkan Hagelkvist |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.