AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
7.908

Nu finns dom! baklyktor till E30

Sida 4 av 4
det har jag...
ser bra ut för runt 70 kr...blev helt nöjd faktiskt... ska kanske spreja på lite mer... har ingen bild ännu... bilen är undanställd på vinterkonservering...

""Varför åka nåt annat skit när man kan åka e30? Bara en fråga..""
Blev väldigt E28 med rödvita!

Har rödtonade blinkers bak bara. Skitsnyggt :)

MVH Johan
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Jens Ek: ALDRIG!!!!

Däremot har jag rödtonat mina orginal nu men det skär sig förjävligt med den oranga lacken :(

---
/Chrille
Je
1.159
Jens Ek
Mini Cab -11
318dT -09
320dxT -09
520dxT -15
Ok. Det var ju synd att det aldrig blev leverans av de mörka du beställde. Hade nog blivit apbra på din bil.

"Pain Is Just Weakness Leaving The Body."
Fan, här sitter jag o letar efter information om var jag köpa vita eller eventuellt svarta bakljus till min E30. Snabbt efter jag börjat leta hittar jag en tråd där det står vart det går att köpa, men sedan visar det sig att bakljusen inte leveraras längre. Fan 80)

Det är väl bara att hålla koll här på forumet så kommer väl det snart fram något nytt företag som kan göra bakljusen.
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Har nu haft kontakt me Realcar o dom lovar att ljusen kommer att komma, dom vet inte bara när,

Så än är inte hoppet ute...

_______
/Chrille
Direkt när de kommer igen så lägger jag in en beställning på en omgång vita bakljus.
Fe
381
FearThis
M3 turbo
in action..
fyfaan va kasst!! de måste ju fan ha gått ett halvår sen ni beställde!

going 2 fast.. expect nothing less..
www.fearthis.se
nxv
De röktonade på en diamantsvart E30 cupe måste väl sitta fint?
men hur går det på besiktningen? då får man byta eller? för jag kan nog inte tänka mig att de röktonade är Emärkta..
Visa användare
152
Leon83
320IM-89 turbo
bmw 535 e12 turbo =)
jag har fått mina helvita baklysen till e30 -82-87 idag
Be
18
Beemer_månsson
325i cab "rieger" -87a
ingen som ha bilder på med helvita bakljus?? förutom realcars lilla bild på den gråa...
mvh micke
Visa användare
152
Leon83
320IM-89 turbo
bmw 535 e12 turbo =)
kan fixa tills imorrn!

Bo
152
Bolero
320I 84
hur går det med bilerna? :P

Är ganska sugen på nya lampor fast vet inte, blir kanske fälgar först :7

mvh // Rasmus

Visa användare
208
Dookie
320/325 -88
köp inte de nya baklysena från realcar.. min klarade sig i ca 2 veckor innan de började ta in vatten och nån vecka innan de var de redan kondens i.. samt att kontakterna inte passar bra mot orginalen.. hade kablar i hela skuffen.. å sen så gick baklampa samt bromsljus sönder på ena sidan efter nån månad.. ja har iaf bytt till orginal igen..
nxv
tackar dookie, du har just besparat mig mig 2000kr,, jag behåller mina original.. :)

Bilen på G:
Länk
Visa användare
208
Dookie
320/325 -88
ingen fara =)
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Jag har fått mina rökfärgade nu o monterade idag.... Passform ganska ok, dock klåpigt limmade med för tjocka limsträngar vilket resulterar klabb på utsidan. går nog iofs skära till med en vasskniv...

Köpte diod lampor till position och bromsljus... ser rätt coolt ut :)

Uppdaterar med bider snarast...

_______
/Chrille
va dom nåt att ha eller var det bara lump? har sett delade åsikter... men bild på rökfärgade deejaywasp?
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Här har du persson om du fortfarande inte sett dom: Länk

_______
/Chrille
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.