|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Carl L: håller med fast efter 88- då :) Röd/vita är nog 740 varning... --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
ursäkta här men vart hittar jag röktonade framlysen!? till e30? |
|
|
kom igen nu, ingen som har lite bilder där de är monterade på e30 -88;) Bilen: Länk |
|
|
Deejaywasp: Jag skulle nog valt de rödvita i första hand, annars de rökfärgade. Tror att de vita kan bli lite för... vita... Särskilt när det inte är någon mörk färg på bilen. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Okej de rökfärgade får det bli....... Leon: Kolla Länk --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
fan va nice! |
|
|
Nån som har nån bild på sin bil med ovanstående monterade än eller??? --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
Nu har jag beställt de rökfärgade ... Hoppas jag inte gjort bort mig. --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
Fick order besked... Dom skulle få in dom om 5-6 Veckor :( är det någon annan som fått sina lysen än eller har ni fått samma besked? --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
skall beställa dom hel vita till -87 i slutet av månaden då man har pengar igen hehe tänkte beställa dom blåa angel eyesen också se om det är något o ha... |
|
|
Beställ nu så slipper du ju vänta så länge innan du får dom-.... Det verkar ju som det tar 1 månad att leverera --- Den Svarte: Länk /Chrille |
|
|
Beställde till min cab i går!! då sa dom att det skulle ta 3-4v!! |
|
| Tjejen har beställt såna svarta till sina diamantsvarta Touring. Blir nog helrätt! | |
|
jag tänkte göra min beställning nu ja me... skall köpa m inredningen till min med skålade stolar o så är 2500:- för mycket? förrarstolen är lite sliten!? |
|
| Leon83: Vet du hur angel eyasen ska sitta? Är lite sugen | |
|
man får någon kåpa till som man sätter utpå om jag har förstått allt rätt? |
|
|
Lägg gärna ut en bild när du fått dit dem. Såg en anons om kompletta lycktor fram till E30 i klarglas med angel eyes, den var i nån tysk bmw tidning. Hittar inte det igen. nån som vet? |
|
|
japp skall lägga ut bild så fort jag får hem det och börjar sätta på allting på bilen som man har handlat på sej nu under vnitern! |
|
|
ingen som monterat sina bakljus å tagit bilder än? Bilen: Länk |
|
|
Jag har inte fått mina än... någon annan som har fått? --- /Chrille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.