|
|
|
|---|---|
|
Blev nyligen påkörd och min bil ska lösas in av BMW Original försäkring. Kommunikationen med BMW Original försäkring är dock mycket långsam och otydlig. På sin hemsida skriver bolaget bl a följande: (1) "enkel problemlösning - du pratar bara med en person och slipper fylla i en massa papper". Jag har hittills pratat med 3 personer och får olika besked... (2) "snabb hjälp - nära samarbete med BMW’s verkstäder innebär snabb och effektiv skadehantering" Mitt ärende har pågått i 7 veckor och är inte klart ännu... Är det någon annan som har haft bra eller dåliga erfarenheter av BMW Original försäkring? Är det någon som har några bra tips hur man ska "hantera" ett försäkringsbolag i ett ärende som detta? | |
|
Det är IF som ligger bakom Originalförsäkring. Du kan alltid vända dig till Konsumenternas Försäkringsbyrå: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Hej, fick bilen sönderslagen + lackskadad under resa i Frankrike. Verkstad i Frankrike lagade ruta, verkstad i Sverige lack. Originalförsäkringar ersatte allt minus självrisk, snabbt och effektivt. /M Min bil: Länk |
|
|
Även jag har väldigt god erfarenhet av orginalförsäkringar. Se till att få en bra kontaktperson som du hela tiden vänder dig till, och du skall se att de löser sig. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.