|
|
|
|---|---|
|
Hej, Är det bara jag som upplever att rösten som talar om att man skall knappa in sitt annonsnummer, efter att man accepterat att betala 60 kr, talar så tyst att man knappt hör något och i värsta fall missar att knappa in koden? Mycket underligt..... BMW-Brings more women | |
|
Dom gånger jag har ringt (2 st) har jag inte haft några som helst problem. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
Ras.mus |
Hörs bra här med... Har du en trådlös telefon så prova med en vanlig, det är kanske din lur som har dålig volym? Eller så har du kanske bara en dålig ledning hem till dig? |
|
Jag har heller inte haft några problem med detta. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
-BeeMWe- |
Mmmm d hörs bajs men d e ju bara att höjja volymen. Och sänka för nästa samtal |
| det hörs dåligt tycker jag med. Man måste anstränga sig att höra, fast man kan ju lista ut att dom vill att man ska skriva in koden :) | |
|
Jag har testat från lite olika telefoner och jag tycker att det hörs ganska bra, men jag kan hålla med om att det hade faktiskt inte skadat om det var ännu högre och tydligare. Jag skall fixa detta inom kort. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Hörs tydligt å fint. BMW e lag |
|
Philly |
hör heller ingenting, men jag kanske börjar bli gammal och senil? fyllde ju ändå 20 i somras =) BMW |
|
Konstigt, olika hos alla.. Jag har i alla fall knappt något. Problemet är att man inte vet när man skall skriva in koden om man inte hör, missar man det så är det hejdå till 80 kr. MVH |
|
|
har aldrig haft problem med det...har vanlig sladdlur :) MVH Johan K |
|
| Hörs dåligt i alla telefoner jag ringt ifrån. | |
|
när jag la ut min 316 på poerbörsen i somras hördes det dåligt, både från stationär och bärbar ___ Mvh Patrik N. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.