|
|
|
|---|---|
|
Är det någon här inne som har lackerat bilen utanför sverige?, Resultat? Pris? Samt om någon har en kontakt man kan vända sig till? rodge dodge Länk | |
|
Någon som har erfarenheter? rodge dodge Länk |
|
|
Jo jag känner till detta. En kompis krocklagade och hellackade sin Passat TDI i Polen. (bilen var ramsned och fick dras rak i riktbänk.) Kostnad totalt motsvarade ca 7000 svenska kronor, då ingår rikt, nya skärmar fram, ny stötfångare, grill, bärarm, drivaxel och helackering av bilen (ej metallic). Resulatet var klart över förväntan, visst kan man hitta lite småsaker att anmärka på om man är riktigt noga men det kan man ju oftast göra även om man betalar fullt pris i Sverige. BMW CS #5139 |
|
|
J.L: Grymt billigt!, har du någon address eller mail till denna firma? rodge dodge Länk |
|
|
J.L:Hmmm....De lät väldigt billigt om allt du skriver ingick dvs skärmar o allt. Det kanske va som så att din kompis var polack o fick på så vis ett bättre pris än "En rik svensk"?Har själv hört en liknande historia om en person vars katalysator rasade i Rumänien.Första verkstaden han frågade på fick han ett pris på ca 1000 dollar för byte av katt o 200-300 dollar för o rensa den om ja minns rätt,och han var svensk.Hans ressällskap som kunde språket frågade åt honom på nästa ställe UTAN att de fick se att bilen hade utländska plåtar o då hamna priset för rensning av katten på ca 100 dollar om jag ej missminner mig... |
|
750iAL |
kan du språket o e "landsman" så e det rå billigt i polen o tjeckien...7000:- e INGET drömpris..det kostar inte mer..Ungern e oxo billigt.. sa ner med min 750 nu till sommaren till tjeckien med en polare som har sin släkt där..ska lägga ny lack o byta till en nyare motor i den har ja planerat o dom vill ha runt 9000:- för jobbet som tar runt en vecka...o dessa gubbar slipar spacklar mekar U name it för en i våra ögon struntsumma..för dom e detta nästan en 5 månaders löning... |
|
750iAL: Man kanske kunde få lite hjälp av dig mot ersättning? rodge dodge Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.