|
|
|
|---|---|
|
Funderar lite på att beställa ett par SSR-GT3 fälgar,men jag har aldrig beställt något därifrån innan.Därför undrar jag, ni som har handlat på tirerack: 1. Är det någon speciell person man ska kontakta,då deras webshop endast är avsedd för usa? 2. Hur betalar man, behöver man ett amerikanskt kreditkort? 3.När/Hur betalar man svensk moms och tull? Tacksam för svar /Johan | |
|
1. Jag mailade Eddie tro ja han hette, men han har nog slutat nu tror jag. Men maila någon bara, kvittar. 2. Banköverföring 3. Jag betalade UPS när dom lämnade fälgara vid dörren. Mvh, Robban |
|
|
kollade runt lite på tirerack nu och hittade att Dunlop SuperSport Race som är ett gatorienterat R-däck kostar strax under 900kr i dim 225/40 18 med dagens dollarkurs. Billigare lär det kanppast bli, är sugen på att köpa fyra bara för prisets skull. MVH // Harris |
|
|
Gary är annars en stabil kontaktperson. Han är "ansvarig för tirerack forumet på E46 fanatics. Grymt duktig är han iaf, samt väldigt hjälpsam. Gary@tirerack.com Här finns forumet: Länk Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Det verkar inte vara så billigt, 19*10 BBS Challenge kostar över 4000 sek/st. Det är väl inte billigt? | |
|
glöm inte frakt kostnader och att ni troligtvis åker på moms! Harris: kör du bana kan jag rek. Dunlop däcket, men inte om du endast kör vanlig väg. |
|
|
Själv mejlade jag roger mycket trevlig I dont drive fast But i fly low |
|
|
SSR fälgar har väldigt dålig kvalité på klarlacken... Lite tråkigt, men ett grymt fet fälg! /Sebastian (f.d SSR GT3 ägare) |
|
|
fundera på att sälja mina ssr fälgar I dont drive fast But i fly low |
|
|
Imola Vad är det för problem med klarlacken? Släpper lacken? Har läst någonstans att vissa har fått fälgar med kornig yta. |
|
| Det blir en massa konstiga fläckar under klarlacken samt att klarlacken släpper... Han som köpte mina fälgar lämnade tydligen in dom på reparation på ett känt företag men det blev bara halvdant ändå... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.