AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.084

Världens kanske mest smaklösa BMW.

Detta var nog det mest smaklöst, vidriga påfund jag någonsin sett i BMW-väg, slår allt annat så jag var tvungen att visa den här. Fy f*n!

Länk
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Fan villken Gunter bil =)

Länk
ja
1.770
jaken
V70 D5 AWD Polestar
Jo, tyvärr verkar det finns gott om bilar med liknande utseende...
Al
382
Alpina B6 2.8
Alpina B6 2.8 -86
Bmw 320 -84
Bmw 530 -88
Men va fräck den är:P

Alpina Power!
haimaul
Ah, en blandning mellan shadowline-paket och det betydligt ovanligare vomitline-paketet, där vissa detaljer lackeras i Kotze-grün, precis som övriga bilen. Dessutom sitter den otroligt sällsynta grisnos-fronten med dess särskilda ögonlock monterad.

Nej, allvarligt, jag har haft ganska höga tankar om Schnitzer men nu vet jag inte lämgre. Fast fälgarna var okej.

__
When in this charming car,
this charming man...
Ja inte var den i min smak iaf! Hemsk färg , + att det ser ut som E32 njurar? Fälgarna var fina likaså vingen
Sa
90
Samid
318i -89
d e väl igentligen bara grill+huv kombinationen som förstör d hela, färgen är väl åxå lite vågad men skulle funka, om föraren e ung och bilen är trimmat! Annars går d inte!

Jag har nog sätt värre exempel, typ drn vita BMWn, modell äldre med konstig färg på inredningen och ett skyhögt pris, var på forumet för några dar sen.
Samid,

Du talar om 80-tals 635an jag också lade upp, den är kunglig ;)
Vomitline var ordet, behövs inte sägas mer :))

Mvh,
Kalle
_____
525an: Länk
Huvva! Det var bara ogjort att jag kräktes på tangentbordet...

MVH
Visa användare
ProPro-medlem
10.954
ErikW
E28 520i - 85
E32 750iLA - 89
E92 325iA Coupé - 08
F11 530i Touring - 12
E24:an framstår ju som smakfull jämfört med denna....

Erik

___
Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt!
haimaul
Däåremot tycker jag faktiskt att färgen skulle vara helt okej på en Porsche 911T/E/S från 60-/70-tal. Eller på en Lamborghini Miura!

__
When in this charming car,
this charming man...
Huga!

___
"Lorem ipsum dolor sit amet ..."
Tux Thunderbird
*Snyft* Stackars bil.

"Vi är alltid starka nog att stå ut med andras motgångar" -- Francois de Rochefoucauld ~1650
-P
544
-Per-
M5 (03.01)
Tur att den har en hastighetsmätare som går till 300 km/h, bilen har ju trots allt 122 hk...

Här i Umeå finns det en knallgul E46 med en stor flagga (vet inte vad det är för flagga dock) i bakrutan! Den är inte så snygg! Trodde den var fulast, men tydligen inte...

/erik
En gång i tiden hade min far en Ford Granada. Den var omlackad i en obeskrivlig grön färg. Det närmaste vi kom en beskrivning var migrän grön, dvs man fick väldigt ont i huvudet av den kulören. Skulle lugnt kunna påstå att den här faller under samma kategori.

"Kvinnor gillar enkla saker...Män!" - Kary Lash, fotograf
får man göra så mot en bmw :(
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.