|
|
|
|---|---|
|
Detta var nog det mest smaklöst, vidriga påfund jag någonsin sett i BMW-väg, slår allt annat så jag var tvungen att visa den här. Fy f*n! Länk | |
|
Fan villken Gunter bil =) Länk |
|
| Jo, tyvärr verkar det finns gott om bilar med liknande utseende... | |
|
Men va fräck den är:P Alpina Power! |
|
haimaul |
Ah, en blandning mellan shadowline-paket och det betydligt ovanligare vomitline-paketet, där vissa detaljer lackeras i Kotze-grün, precis som övriga bilen. Dessutom sitter den otroligt sällsynta grisnos-fronten med dess särskilda ögonlock monterad. Nej, allvarligt, jag har haft ganska höga tankar om Schnitzer men nu vet jag inte lämgre. Fast fälgarna var okej. __ When in this charming car, this charming man... |
| Ja inte var den i min smak iaf! Hemsk färg , + att det ser ut som E32 njurar? Fälgarna var fina likaså vingen | |
|
d e väl igentligen bara grill+huv kombinationen som förstör d hela, färgen är väl åxå lite vågad men skulle funka, om föraren e ung och bilen är trimmat! Annars går d inte! Jag har nog sätt värre exempel, typ drn vita BMWn, modell äldre med konstig färg på inredningen och ett skyhögt pris, var på forumet för några dar sen. |
|
|
Samid, Du talar om 80-tals 635an jag också lade upp, den är kunglig ;) |
|
|
Vomitline var ordet, behövs inte sägas mer :)) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Huvva! Det var bara ogjort att jag kräktes på tangentbordet... MVH |
|
|
E24:an framstår ju som smakfull jämfört med denna.... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
haimaul |
Däåremot tycker jag faktiskt att färgen skulle vara helt okej på en Porsche 911T/E/S från 60-/70-tal. Eller på en Lamborghini Miura! __ When in this charming car, this charming man... |
|
Huga! ___ "Lorem ipsum dolor sit amet ..." |
|
Tux Thunderbird |
*Snyft* Stackars bil. "Vi är alltid starka nog att stå ut med andras motgångar" -- Francois de Rochefoucauld ~1650 |
|
Tur att den har en hastighetsmätare som går till 300 km/h, bilen har ju trots allt 122 hk... |
|
|
Här i Umeå finns det en knallgul E46 med en stor flagga (vet inte vad det är för flagga dock) i bakrutan! Den är inte så snygg! Trodde den var fulast, men tydligen inte... /erik |
|
|
En gång i tiden hade min far en Ford Granada. Den var omlackad i en obeskrivlig grön färg. Det närmaste vi kom en beskrivning var migrän grön, dvs man fick väldigt ont i huvudet av den kulören. Skulle lugnt kunna påstå att den här faller under samma kategori. "Kvinnor gillar enkla saker...Män!" - Kary Lash, fotograf |
|
| får man göra så mot en bmw :( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.