AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
856

garagekompisar för en lång vinter

så nu är bilen på plats i sin varma garage för resten av vintern. Stackarn fick frysa på uteplats i en månad först (under en fleecevadderad överdrag och fullproppad med fuktbollar)
Nu är den nytvättad, vaxad och i gott sällskap. I samma garage finns en svart Z3 2.2 med röd takkapell. mycket snygg kombination! någon här kanske? dessutom en E36 M3, E46 330Ci Cab och något under ett överdrag som ser ut som en Carrera och en MB med AMG fälgar som sticker ut under överdraget. Gott sällskap kommer att förnöja dem långa vintermånaderna åt Bettan :-)
Bu
241
Bucket
535iA - 87
Har också en bil i det garaget, tror det är samma, i Solna eller?

Där står även M coupé, E46 M3 samt E39 M5...

/Henrik
använder ni överdrag till era bilar när de vinterförvaras?
Min GT3:a står också i varmgarage nu.
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Oj, tråkigt sällskap! :) Om den svarta 2.2an med rött tak är den jag tror det är så stod den i garaget på jobbet i nästan ett år förut :P

MatroxMGA: Jag kör med överdrag, så här ser det ut: Länk . Bilens enda sällskap är grannens röda A6 Avant :/

/Masten
www.z3roadster.net/home_sweden
hade tänkt mig något sådant:

Länk

Finns även mer avancerade alternativ.
Bucket. yapp. Solna. är det Coupen du har där? jag trodde du körde året om...?
MatroxMGA: Inte när den är inomhus i värme. Bara när den stod ute vid el-stolpen. Dem två bilar som jag står bredvid har inte något damm på sig alls så jag utgår att det både är väldigt rent där och att det körs inte som mycket in oh ut. Så jag ser inte poängen med överdrag nu.

Bu
241
Bucket
535iA - 87
Z3z 4 ever, det gör jag också, det är gamla direktionsvagnen som står där och vilar upp sig till sommaren. Som sagt mycket andra fina bilar där..

/Henrik
Henrik, vet du om dem har synpunkter om man mekar lite där uppe vid tvätthallen?

____
Supercharger: Less stressful, more exhilarating!

Bu
241
Bucket
535iA - 87
Har faktiskt ingen aning, tror det är lugnt om man är där på kvällen eller på helgen.

/Henrik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.