|
|
|
|---|---|
|
Mina hjul stals som jag skrev här om för ca. 1månad sedan... nu har jag ju möjligheten att skaffa nya, likadana eller inte... Det var 18tum Dubbeleker 135M (BMW original)... MEN för samma pris så får jag ju mina drömfälgar: OZ Superleggera :) Frågan är, tror ni att det sänker bilens andrahandsvärde att inte ha originalfälgar ? (OZ Superleggera är ju inte fy skams precis, men men...) Vad tror ni BMW fantaster ? | |
|
Finns säkert lika många i varje läger. Dvs både dom som är originalhysteriska och dom som inte är det. Själv hade jag utan tvekan värderat 135M högre om jag var spekulant på din bil, trots att jag vet ungefär vad dom andra kostar. |
|
|
Utan tvekan hade jag värderat bilen högre med orginalfälgarna, dessutom är 135M de snyggaste till E46 som finns enligt min mening.. Eric |
|
|
Kör vidare på 135M. En fruktansvärt clean fälg på E46! Alternativet är BBS LeMans :) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
OZ superleggera för att de är så lätta och snygga, 135M är ganska vanliga på nyare e46 där jag bor, kul med något lite ovanligare tycker jag. |
|
|
Utan tvekan, Nya 135M! Jag skulle tro att de gör din bil något mer lättsåld när den dagen kommer. Om det skulle bli någon skillnad i andrahandsvärde mellan en 18" OZ fälg och en 18" Bmw fälg ställer jag mig däremot lite skeptisk till. Att kalla 135M för vanlig tycker jag dock är att ta i, här i skåneland så är den förhållandevis ovanlig faktiskt. Iaf änsålänge, nu har de ju börjat montera den på E60 med sportpaket..... Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Orginal eller BBS är enda alternativen. Superleggera känns lite... Japanskt! | |
|
Player: Så om någon kastade en uppsättning HRE eller Breyton fälgar på dig så skulle du blankt vägra att ta emot dem? ;) |
|
|
Håller i princip med Player! Men visst finns det untantag...Hartge och Breyton har ju exempelvis en del fälgar som är långt ifrån fula :) Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Jag kan faktiskt inte tänka mig annat än orginalfälgar eller valfritt (nästan) ur BBS program. Mina vintersulor har även dom 17" orginal stjärneker 44. //Player |
|
|
BMW-Williams F1 har ju OZ-racing som fälgleverantör, hur går det ihop? ;) Japanskt? /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.