|
|
|
|---|---|
|
Hej! Igår när jag var ute och körde så skulle jag byta cd-skiva, slängde ett snabbt öga på stereoenheten för att hitta "rätt" knapp. Som vanligt så satta fronten igång, men istället för att stanna halvägs i rörelsen och mata ut cd-skivan så stängdes den av. "Jahapp, den går väl igång sen när jag slår på bilen igen", tänkte jag. Icke sa Nicke! Nu har jag bara en snygg plastsida, ingen musik eller radio! Det rör sig om en Kenwood (okänd modell) från slutet av 90-talet (typ) med flippfront. När man stänger av bilen så vänds fronten bort så det ser ut som att det inte sitter nån stereo i alls, riktigt snyggt! :) Den må vara snygg, men det finns inga knappar jag kan trycka på, så jag känner mig rätt så rådlös! Tacksam för svar! MVH /Erik | |
Robsarve |
Det finns en dold "knapp" (touch) på framsidan till din MASK-enhet. Har för mig att den sitter ett par cm in på nederkanten av fronten och skall hållas på i typ två sekunder. Närmaste Kenwoodhandlare borde kunna hjälpa dig om du inte lyckas hitta rätt ställe. tycker Erik Marknadschef Ncore Acoustical Solutions www.n-core.se |
|
Tack! Det funkade! :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.