|
|
|
|---|---|
|
Undrar om det är någon som är sugen på att åka och kolla på Formel 1 i sommar. Finns ju dels på Hockenheim och Nürburgring. Men på Nûrburgring så är datumet i maj. Tänkte Hockhenheim kan passa bättre med semester och dyl. Ett "weekend paket" pakt på hockenheim kostar 265 Euro. Länk | |
| Ja hänger med .... vi drar inom digi-tec det ligger ju läng med vägen, lite lulull =) | |
| en dum fråga : men var i tyskland ligger Hockenheim och Nürburgring respektive? | |
|
Hockenheim ligger vid Frankfurt och Nürburgring vid Bonn ungefär.. Längre till Hockenheim, tror jag. |
|
| då är väl Spa det som är närmast till Sverige om man nu ska välja ett F1 lopp? eller finns det andra närmare? | |
|
mmm, tror det också. Den banan ligger väl i belgien. loppet går den 11/9. Känns som folk inte har semester då längre... |
|
| vilket lopp ligger närmast 21 AUG ? | |
|
Ska ni bara titta ? Både Hockenheim och Ringen ska ju köras ... ;) |
|
|
ringen blir det körning i vår.... hockenheim blir det att titta... |
|
|
Det jag skulle tänka mig i fråga om körning det är Gotlands ring vecka 29-30. Först gör man Gotland Runt sedan stiger man i land och kör Gotrlands ring. Låter nästan som en extrem multisport tävling :-) Hur var det med F1 runt 21AUG då? |
|
|
Z3c: SPA ligger nog närmst den 21 aug, det är ju den 11/9. Hockenheim mitten på juli och ringen i mitten på maj! |
|
|
Jag lyfte frågan om en F1 helg på zätaforum.se men intresset verkade svalt bland Z bröderna.. :-( /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
Kan förstå det svala intresset till en viss del. Ni i Sthlm har ju en DEL längre körsträcka än oss skåningar :)... Men spenderar man milen i en kul bil blir det kanske roligare!! |
|
| det finns ju flyg... Spa är väl nära Bryssel och det är inom 1000 lappen från Stockholm med all konkurens på den flyglinjen. ( Sas, SN Brussels Airlines, Malmö Aviation och Ryan air flyger ditt. Även Flynordic tror jag) | |
|
Heeeyyyy, vi kör Z bilar!! Varför flyga över marken när man kan flyga längs med marken?? Tyvärr går det inga lopp i samband med den stora Schweiz träffen 21 aug, då det vekar vara ett flertal som skall med. /Caspar Bilen: Länk Hemsa: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.