|
|
|
|---|---|
| Hur mycket väger era 325im? min väger 1360kg enligt registreringsbeviset det tycker jag hörs väldigt mycket även om man räknar med taklucka och diffspärr. | |
|
Låter fullt trovärdigt. Min 320i vägde 1280kg enligt regbevis. /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
|
min väger tydligen 1260kg.... ///325/// |
|
|
1260 BMW325IM |
|
SpineKracker |
1260 om jag inte missminner mig. E30, för att man vill. |
| En skriver 1280 en annan skriver 1260kg min väger 1360kg hur kan det skilja så mycket i vikt på likadana bilar. | |
|
Det står ju ofta lite hur som haver i papprerna. Ställ bilen på en pålitlig våg så har man vikten säkert bekräftad. /Anton |
|
|
min förra e30 320 vikta in på runt 1240 vill jag ha för mig...min nuvarande vet jag inte vad den väger då jag inte har reg. papperna här... MVH Johan K |
|
|
I mitt regbevis står det :Tjänstevikt 1330 320 touring-89 MVH Jeppe |
|
|
min gamla 325im -90 4dr med stora paketet och lucka 1330kg Diesel-räsern /Rickard |
|
|
980kilo vägde den på polisvågen i ersnäs |
|
| vägde min 325 idag, 1190 kg med sommardäck (215-40-16) och 1180 med vinterdäcken på (185-70-14) | |
| tja enligt den vågen jag ställde mig på 1194 kg med de 225/40-17 | |
| någon som har bra viktreduserings tips förutom att riva ut massa inredning mm? | |
| tjänste vikt 1270 kg | |
|
sylwe: byt ut huv.taklucka,baklucka,skärmar,frontspoiler och bakspoiler till glasfiber så har du många kilon där sen rutorna kan du byta ut mot lexan där man också sparar många kilon min är som sagt nere i runt 980kilo numera men då är ju lite fler saker lättade el borttagna min bmw 324td hemsida Länk |
|
|
här har dom det mesta Länk min bmw 324td hemsida Länk |
|
| ok tackar har funderat på huv å lucka men bilen i i fint skick nu å vill inte ändra allt för mycket på utsendet (å pengar) tänkte på tunga onödiga saker som e enkla å ta bort, någon som vet vad bak säte väger? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.