AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.888

Eventuell tysklandsimport...(M3)

Sida 3 av 3
Ska du köpa en M3 osedd? Det hade jag aldrig gjort! Alla bilar ser fina ut på bild. Jag lovar att jag hade kunnat lura dig att min 316 var en pärla med några närbilder. Gör det inte, så mycket finns inte att tjäna på import. Det verkar galet att köpa den näst billigaste M3an på Mobile osedd! Köp en i sverige eller åk till Tyskland själv! Det är så lätt att bli lurad eller besviken jag vet! En kompis blev av med 30.000 på en Passat som inte var vad den lovade. Den verkade vara superfin...
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Mycket varningsflaggor här! :-)

Som jag ser det, kan man bli minst lika rökt här på hemmaplan...man har ju hört en del skräckhistorier...

Jag går på "magkänslan" i detta fall, får jag bilen billigt så kan det ju vara värt det.

Skulle det bli totalhaveri....då säljs bilen i delar...& jag lär mig en dyr läxa. ;)

Kan redan nu utannonsera en GT / Schnitzer frontläpp & ETT ögonlock! :))
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Mosse: Jag köper GT Läppen av dig på studs!!! =)
Det är precis det jag saknar på min......Har redan splittersen....

Länk
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Vet inte riktigt OM det är original GT läpp, tror inte det, kanske är en Schnitzer...

Blir nog inget av detta i alla fall, handlaren verkar vara helt blåst...mkt oseriös. :-/
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Mosse:
Aj fan vad trist! På villket sätt strular det?
Tycker nog att du ska skita i den, börjar han strula redan nu så är det bäddat för problem i framtiden oxå! Tyvärr!

Länk
Visa användare
3.918
mosse
320D Touring 184 hk
2011
M-Chassie
Sportstolar
Rymdgrå
Sant...har sovit på saken, och tittat extra noga på bilderna..
Det ser inte alltför bra ut tyvärr.....
li
1.959
liste
535i -89
Med tanke på att han begär över 90.000 för bilen (€8950 +moms) och du bjudit 67.000 så är det kanske inte så konstigt om han "verkar vara helt blåst"... :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.