|
|
|
|---|---|
|
hejsan Jag undrar om det finns någon märkbar skillnad mellan fram-dörrsidor på en dörr med elhiss på och en utan elhiss. Alltså mått- och storleks sett. Har nämligen köpt elhissar och ska byta ut mina manuella. Undrar då om mina nuvarande dörrsidor passar när jag satt dit elhissarna? Tack på förhand | |
|
Dina vanliga dörrsidor bör inte vara till något problem förutom att dte blir ett hål där veven en gång har suttit!! ___Piff___ sex är bra, sex har jag under huven på min bil =) |
|
|
Är det bara det som är problemet tror du? I så fall fixar jag det :) |
|
| Tänkte bara att elhissmotorn är ju större än vanliga veven. Att den kanske inte får tillräckligt med plats och hindra att dörrsidan sitter ordenligt som den en gång gjorde. | |
|
Själva elhissen motorn bör sitta inanför plåten lr?? jag ska inte svära men jag kan kolla upp det lite senare!! ___Piff___ sex är bra, sex har jag under huven på min bil =) |
|
|
Länk Här är en länk på insidan av din dörrsida, här framgår att elmotorn är såpass tunn att den inte ska störa!! ___Piff___ sex är bra, sex har jag under huven på min bil =) |
|
| Kanon:) Tack för era svar. Ska bara hitta någon som kan installera dem åt mig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.