|
|
|
|---|---|
|
Är det ingen som är intresserad av att få lite mera stil på sin ex svarta E30?? sj så tog jag med mig en skruvmejsel ut o skruvade bort dörrhandtage på min cab förut idag, sedan ställde jag mig o började slipa bort fägen (började lite för grovft med 180 papper men gick ner till 200 sedan 1000 papper) när jag va nöjd så putsade jag med autosol på det blottade aluminium stycket och fick fram en alldeles underbar lyster =) Det verkar/känns som om jag är den enda (iallafall i Sverige) som har ett par hög glanspolerade dörrhandtag till en E30?? någon som säger emot mig?? ___Piff___ sex är bra, sex har jag under huven på min bil =) | |
|
BILDER!!! kan ju inte lägga upp en sånhär tråd utan bilder förstår du väll, intressant läsning, men ett par bilder vore tervligt så man fick se resultatet mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
Ja, visa lite bilder... Glöm inte att ytbehandla aluminiumen. Aluminium är känslig mot allt i princip (blir lätt ärgat och grått). ///BMW - Was sonst! |
|
|
vet någon hur man lägger upp bilder?????? har inte lyckats med det än :S slipade om handtaget med 2000 våtslip och sedan körde jag med en polermaskin med någon aluminium slipvätska lr va de va för nått sedan klarlackade jag allt med en ganska tjockt lager så att det går att polera bort eventuella framtida repor ifrån naglar osv ___Piff___ sex är bra, sex har jag under huven på min bil =) |
|
|
så nu har jag fått hjälp att få ut lite bilder på nätet!! Nu återstår bara att göra två exemplar till som jag ska montera på bilen, sen hoppas jag att det blir ut o glida i solen i sommar!!! =) javascript:ol('Länk ___Piff___ sex är bra, sex har jag under huven på min bil =) |
|
|
Länk fungerande länk. tack för bilderna, så bra ut du har inga bilder med dom monterade på bilen? mvh Erik Jakobsson Enligt Haynes är man "Proffesionell mekaniker" =) |
|
|
har inte gjort några som jag kan montera ännu just detta handtaget kommer ifrån min cab men efter som det tydligen har varit inbrott i den ett par gånger så mår handtaget inte så bra så jag bestämde mig för att låta detta handtaget bli en test inna jag ger mig på ett par som jag ska använda! Köpte presic bilen (frontsmäld) och håller på att fixa den, men när jag inte kan göra några ingepp på bilen så letar jag efter annat att försköna, har presic fått ett par ringar som jag snart ska montera in i instrumenthuset för att få en lite lyxigare känsla :P siktar på att ha cabben färdig lagom till sommaren iallafall då får ni se mycker crome =) ___Piff___ sex är bra, sex har jag under huven på min bil =) |
|
|
smart gjort!!!! ///325/// |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.