|
|
|
|---|---|
|
Håller på att plocka ihop min S38 topp men ja undrar hur kammarna skall stå finns det nån märkning (topp o motor köpt isärplockat) nån som har nån verkstads handbok till M5 E34 A-F Racing Länk | |
|
Nån?? A-F Racing Länk |
|
|
Hej kolla på den här ...de kan finnas info här. Länk |
|
|
Redan kollat den fanns inget där men tack endå! Finns det nån somhar nån verkstadshanbok eller nått liknande skulle va fint Alex A-F Racing Länk |
|
|
Prova att ringa lennart khöler han kan nog ge dig ett tips han har hjälpt mig en del... Länk |
|
|
Hej! Det finns tydliga märkningar på både kammar och kamhus, för att nolla dom. När kammarna är moterade på plats.... och vevaxeln i ÖD. Titta bakom första kamöverfallet. Där är det två "spår" utfrästa på bägge kammarna. Sedan är der ett spår urfräst respektve överfall också. Vrid kammarna så att ett av spåren i kammarna frår mitt för spåret i överfallet, dom andra två spåren i kammarna ska peka snett innåt mot varandra. Då har du nollat motorn. När du har motorn framför dig så går det inte att missa.... VÄLDIGT tydliga markeringar. Lycka till! Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
hmm som ja misstänkte att dom där skårorna hade nått med kaminställningarna att göra Tack för svaret Alex A-F Racing Länk |
|
|
Inge roplem vety... ;) Hällre liten och rapp, än stor och slapp!! /E30 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.