|
|
|
|---|---|
|
hejsan! jag hade en bmw 325 91 för ca 3 år sen imp. då ville de ok/folksam ha 16000/helf/år men eftersom det var min första försäkring så fick jag rabbat det blev 12000 sålde den men sen blev jag intresserad av att köpa en 325:a igen och kollade vad min gamla 325:a skulle kosta sa de 8000 för ca 4 mån sen oxå ok/folsam sen ringde jag och kollade för 2 vackor sen du skulle de ha 10000 för samma bil då tänkte jag vad de har för krav på en direkt import nu, då sa han att de tagit bort alla krav på import bilar så kolla med ok/folsam 020-250075 dial skulle ha 12000 för den men den iporterades -99, Mvh Danne BMW POWER | |
|
Försäkrade precis min 320i -00 hos ok/folksam. Jag fick betala ca 9200:-/år och dom ställde inga krav. Har full bonus och parkerar på gatan i ett av de sämsta ställena i Stockholm dvs Johanneshov(pga Arenavägen). Tycker att det va ett överkommligt pris. |
|
LeoBMW |
Har pratat med folksam idag och för min 520i-98 (import) ska jag betala 7781 kr och inga krav. Men man få inga bonus längre enligt Folksam. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.