|
|
|
|---|---|
|
Tjenna! Efter missen med att ja sålde min 535:a å köpte en sleten saab som pajjade så ska det bli BMW igen. En 328 touring 96:a med Stora ljudpaketet. Men nu ,ljud galen som jag är, vill ju jag ha lite mys ljud i den. Och det UTAN att fylla bagaget med basar och grejjer, för då försvinner juh fördelarna med kombi eller hur? Så sitter det någon liten sub i det stora ljudpaketet som man kan uppgradera eller ska man bara sattsa på schyssta högtalare att ersätta originalarna med? Har lite funderingar på att bygga en mittkonsol med sub i. Någon som gjort något liknande i en E36a? - Kristoffer Med K - | |
| Hej..jag håller på med lite stereo byggen o så och har provat en massa olika högtalare..men dom som jag har blivit mest impad av är AMEGAS Guld serie..dom låter så sjukt bra så det är inte sant. Att sätta sånna högtalare i stället för original är nog inte en dum ide. Jag har bara ett bar i framdörrarna i min e30 och när jag stänger av bassen så tror folk att jag har en 10:a i skuffen. Men när man köper dom ny så blir man inte så impad det blev inte jag iaf. Då måste man spela in dom i ca 100 tim för att de ska börja låta bra och då är det hårdkörning som geller. Pröva och se du blir inte besviken. | |
|
Okej, har du någon adress till någon återsäljare av dessa högtalare? - Kristoffer Med K - |
|
Robsarve |
De hittas på www.amega.net. Räkna med ett steg för att få ut det bästa av dessa högtalare. Annars tar en tia i en låda inte upp mer än 20 liter nuförtiden. tycker Erik Marknadschef Ncore Acoustical Solutions www.n-core.se |
|
Okej tack! Ja jag vet, slutsteg ska det vara! Har kollat lite på rockford framsystem och en 10" men framsystemet går inte längre ner än 70hz och sen är frågan var man ska gömma basen!? - Kristoffer Med K - |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.