|
|
|
|---|---|
|
Halloj! Nån som vet nåt ställe i Sverige som säljer metallskylten i svart eller rött som lyder som rubriken med tillägget "All others will be towed"? Vore ju rätt kaxigt att spika upp en sån på min skruttiga garageport:-)) Har hittat den i USA, tycker dock det verkar lite råddigt att fixa den därifrån... /Magnus Regn är ju inte så roligt... | |
|
Vet att folk säljer den på tradera.com. Min sida: Länk Touringklubben: Länk |
|
|
Hej! Det verkar inte så - inte just nu i alla fall... Några andra tips?? /Magnus Regn är ju inte så roligt... |
|
|
Länk Här finns dom mvh Göran Min bil Länk |
|
|
Ja det var tydligen slutsålt där..årets julklapp kantänkas... Göran Min bil Länk |
|
|
Skall också ha... Länk Min bil Länk |
|
|
Den på Danmobility var ju inte vacker... Får kontakta MHW för en bild. Tack för tipset! /Magnus Regn är ju inte så roligt... |
|
|
jag har hittat min i London...fast min lyder: " BMW Parking Only - All Others Will Be Crushed" lite kaxigare kanske :P Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
Kanske vore nåt för Autopower att ta fram o sälja i shopen:-) /Göran Min bil Länk |
|
kilroy |
Jag har sett liknande skyltar i USA...dessutom snyggt tillverkade skyltar med texten "only for vehicles over 400 hp". Rätt kaxigt det också...risk för att det blir rätt tunt på den parkeringen...Mvh kilroy |
|
Jag har gjort en egen svensk variant i datorn, med skyltar och typsnitt från Vägverket. Det blev en zon-parkeringsförbudsskylt med en tilläggstavla "Gäller ej BMW". Sedan har jag skrivit ut den på färglaser och laminerat, det blev riktigt bra! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Erikw: Du har inte lust att maila över den? :) /Masten www.z3roadster.net/home_sweden |
|
|
Den finns här till ett lite mer verklighetsförankrat pris. Länk Man får passa på när man beställer något annat av dem. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
|
Den här är snyggast -->Länk /Lazze Länk |
|
|
Ja, det verkar ju vara den som Henrik. A har...priset däremot var ju en smula skrattretande:-))) 25 pund + ev. frakt HAHAHA /Magnus Regn är ju inte så roligt... |
|
Gemini__ |
Köpte en sådan skylt från ebay.de, slutsumman med frakt inräknad blev knappt 150kr. Kan vara värt att kolla upp iaf. Mvh: Thomas |
|
Jag köpte min från ebay.com. Mycket trevlig på garageuppfarten. Särskilt så svärmor med Volvon kommer på besök, he-he! |
|
|
Jag köpte också en på E-bay www.ebay.com Det går att köpa till vilket märke som helst tror jag Mats |
|
|
Den på "MHW" var åxå i plast - ebay verkar vara det som gäller! Tack för ert engagemang! /Magnus Regn är ju inte så roligt... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.