|
|
|
|---|---|
|
Hej grabbar! Vore mycket tacksam om någon kunde ge mig råd angående bilen jag hittat. Var och provkörde den i dag, gick kanon och bilen var i otroligt fräscht skick! BMW 730 -90 20000mil Automat Full utr. utom skinn Kanonskick på bilen! Jag vart impoerad av hur jäkla mycket bil man får för pengarna. 40 000:- hade säljaren tänkt sig, Men det går nog att pruta ner den några lappar. Jag är väldigt sugen på att köpa den, men är det ett rimligt pris för bilen, Och är det nåt man ska tänka på när man köper en 730 årsm. 90? Väldigt tacksam om någon kunde ge mig några råd! BMW-hälsningar / johan jonsson | |
|
E32:an varierar mycket i pris. Vad jag har förstått bör helst en 7-serie ha skinnklädsel. 3.0 liters sexan har jag kört i en 530 för några år sedan, den tyckte jag var trevlig men drar en del soppa. Möjligen kan den bli lite seg i 7-serien pga högre vikt... En viktig grej är om serviceboken finns och om den är fullstämplad...det skall den helst vara. Annars hade jag nog undvikit... Men om allt verkar OK och du vill ha den skulle jag nog prova med 30-35'... Lycka till |
|
|
oj det låter som en fin bil men den är lite slö har en kille på jobbet som har en 730 -90 en manuel han tycker att den är lite för slö och ångrar att han inte köpte en 735. den drar nästan lika mycket som en 735 pgr av att man måste dra den hårdare för att den ska gå bra. kan säga att den är mycket slöare än min 525 24v såg att du hade en likadan. men om du kan aceptera att den drar mer bensin och är betydligt slöare än din 525 om det är en 24v. och denna var ju dessutom automat dvs ännu slöare. men om du bara är ute efter att glida runt i något tungt och massivt som en e32 och inte tycker att det spelar någon roll om det är 730 eller 735 så är det bara att slå till för ca37000 det är ju väldigt fina bilar och mycket för pengarna bmw 24v |
|
|
Behåll din 525.. E-32 otroligt FUL.. Men man har ju olika smaker.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.