|
|
|
|---|---|
|
Tjena, Hoppas att det är nån som kan hjälpa mej med det. Ringde till BMW i Sthlm men dom ville inte hjälpa till. Har försökt med några länkar när jag sökt på forumet men ingen info har jag fått fram. Det gäller en e36 -98 | |
| Åk till BMW Danderyd, de fixar det åt dig! Borgs i Vällingby kan fixa det också. Antar att du ringde till BMW Solna? | |
|
Prova att lyft på sittdynan till baksätet. Där brukar utrustningsspecifikationen och tillverkningsinformation finnas i form av en vit papperslapp. Om lappen finns kvar så har du sparat 400kr (vad BMW i Malmö skulle ha för besväret). mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Jonasjonas: Det stämmer att jag ringde till BMW i solna, fick ett sådär bemötande faktiskt. Kommentaren blev "du ser väl vilken utrustning bilen har!" Ska ringa till Danderyd då och kolla om jag får bättre bemötande där. Kristoffer_L: Ok ska försöka kolla där, lyfter jag framåt då precis som på samma sätt om man ska fälla sätet? |
|
|
BE: Bara att lyfta rakt upp, sätesdynan sitter ganska löst på E36. mvh//Kristoffer BMW CS (Syd) #4918 |
|
|
Ok Kristoffer tack för hjälpen, ska försöka sen det går nog. Får jag fram alla koder då på all utrustningen eller bara vissa specifika saker? |
|
|
Listan kan också sitta under passagerarstolen, gjorde i alla fall det på min E39. /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
Benson`s Estate: På lappen står samtliga utrustningskoder din bil har. Kristoffer_L: Ville verkligen BMW Malmö ha 400 kr för att slå in chassinunmmer och trycka på print?!?! Helt sanslöst, vill de inte ha några kunder? På Borgs Bil i Vällingby kostade det gratis. /Rickard |
|
|
Autowåx i Karlstad fixar utrustningslistan gratis, jag fick min på mail. Adress www.autowax.se PB |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.