|
|
|
|---|---|
| Någon som vet var man kan hitta filmer från banträffar? | |
| sök på "en dag på stippen", har för mig att en jag känner brukar göra det. och han är helt inne på burnouts och sån skit | |
| Tänkte mer på bankörning inte rattlåsracing. | |
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Vi har en köp film får våra träff i sommras med en massa BMW, se vår hemsida för mer info. Men du kanske var ute efter mpeg,avi eller dyligt format. |
Steffe |
-"Rattlåsracing"...bra Koni! Tror inte det har gjorts någon film från årets banträffar. Du kan ju kolla med Per-Ola Mattsson som är cupansvarig i BMW Sport Club om han vet någon som bandat från SLC. 02-sektionen brukade förr om åren göra en film, minns sista året då var den inte så mycket att se. Lite oldtimer som snirklade runt på en parkering och så masterstarter från knutstorp. Vi får väl montera in en kamera i några bilar till årets race?! Bilsport superstage-konsten att släppa upp en koppling. |
|
Det var helst i digital form jag sökte. Vi i Nord sektionen av BMW klubben har filmat från dom träffar vi har besökt, Midlanda, Knutstorp mm, det kommer inom kort ut på webben. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.